Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2010年10月24日星期日

one2free手機網頁洩客戶私隱 CSL接通知堵漏洞拒認錯



通訊網絡商 CSL旗下的 one2free手機內容網頁,被發現嚴重保安漏洞,只要將網址字串稍作刪減,便可進入伺服器管理員操作頁面,輕易查看其他用戶手機號碼、型號和登入時間等個人資料。有軟件工程師形容,「有心人」利用這漏洞可輕易盜取其他客戶身份,甚至發動攻擊器令網絡伺服器關閉。

資訊工程犯低級錯誤
軟件工程師 Gary是 one2free客戶,他近日發現,只要使用手機登入 one2free網頁( wap.hkcsl.com),點擊「自選影院」後,將網址後段字串刪除至剩下「http://mtv.csl.asia:8484/」,便可以進入名為 JBoss的伺服器管理頁面(理論上這裏只有伺服器管理員才有進入權限)。


Gary形容 one2free資訊工程部門犯了低級錯誤,「呢個頁面冇可能任人入,因為呢度好多客戶私隱,有心人可以做到好多嘢」。

Gary在記者面前示範按下一些功能鍵,網頁即時展示大量文字訊息,當中包括相信是 one2free客戶的電話號碼,連同手機型號和登入時間等個人資料。他說:「有心人慢慢試、慢慢搵,可以搵到更多資料,甚至盜用你嘅身份,亦都可以攻擊伺服器令佢死機。」

立法會資訊科技界議員譚偉豪批評有關失誤是嚴重疏忽:「如果一般人唔使用非法入侵手段,就可以進入你嘅伺服器頁面,就係你嘅資訊保安有漏洞。」

CSL在收到本報通知後,已經即時堵塞漏洞,但就死撐問題影響輕微。發言人稱已諮詢法律意見,所有流出資料不算是私隱,一般人亦無法透過該頁面取得更多資炓。

私隱專員公署發言人表示,法例所保障私隱定義,是要能確切識別出市民身份。 Gary慨嘆個人資料保障不足,「如果俾一啲電話推廣公司拎到手提電話號碼同手機型號呢啲資料,已經可以打嚟騷擾你」。

沒有留言: