Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2011年1月22日星期六

winandmac TV - 科技新聞提要 2011/01/22 - Steve Job 健康問題請假



周末科技新聞提要2011/01/22
1. Steve Jobs 再因健康問題請假
2. 有網民發現iPad電子雜誌Zinio出現保安漏洞
3. W3C公布HTML 5官方Logo
4. HP下月推出webOS新產品
5. Playboy創辦人指雜誌3月登陸iPad
6. Google人事變動創辦人Larry Page四月接手CEO工作

[轉載自 : winandmacTV]

o靚模爸爸網上棟篤笑 一夜爆紅



「你 like唔 like?有冇 comment?」一段諷刺網民玩 facebook的網上棟篤笑自拍短片,日前突然在 YouTube爆紅,一夜間榮登本地瀏覽首位,連日累積逾 26萬點擊。片中自稱「 Lou記」的男子木口木面,對着鏡頭自言自語,卻妙語連珠,網民紛紛送上手指公喊 like。家有 o靚模女兒的 Lou記一時貪玩自拍,沒想過在江湖打滾 call客多年練就的口才,會令他一夜成名。他自嘲說「如果有人搵我拍廣告,我會考慮吓!」。


原名石磊明的 Lou記,洋名 Louis,是個六十後,對於四十幾歲人就被網民喚作「阿叔」感到有點不是味兒。 Lou記在廣告界打滾 20年,目前在上環一間英文財經雜誌社當行政人員, call客搵廣告是主要工作。就如很多 sales佬一樣, Lou記轉數快,語言表達能力一流。

「我個女都好紅 o架, fans多過我!」 Lou記有一個正職當夜店 DJ、兼職做模特兒的 19歲女兒 Qewi。 Lou記一夜成名,原來也與 Qewi有關。
放大圖片
逾 26萬點擊率<br/>Lou記自爆用「 iPhone7」同朋友傾談內容,純粹虛構,電話沒接通。
逾 26萬點擊率
Lou記自爆用「 iPhone7」同朋友傾談內容,純粹虛構,電話沒接通。
12345678910
放大圖片
like唔 like佢<br/>問人「『 like』唔『 like』佢」,「 like」就給手指公。
like唔 like佢
問人「『 like』唔『 like』佢」,「 like」就給手指公。
12345678910

女兒勁笑上載分享

放大圖片
Qewi兼職做模特兒,正職是在夜店打碟的 DJ。互聯網
Qewi兼職做模特兒,正職是在夜店打碟的 DJ。互聯網
12345678910
「我唔鍾意出去食晏,好多人,無無聊聊就匿埋喺房搵啲嘢玩」。 Lou記三個月前對着手提電腦自拍鏡頭拍下首條短片,用印在紙巾袋上的 iPhone圖案吹水調侃「 iPhone 5」,沒想過公開,但女兒看過後「笑到碌地」,翌日替他將短片放上 YouTube。 Lou記一覺醒來,發現自己在 YouTube出現,網民一致叫好,「反應好正面,大部份係讚,阿女叫我繼續拍」。
以 iPhone 5、 6、 7為題材的短片一連拍了三集,至昨日合起來逾 26萬次點擊,不過還未算能突圍而出。

即興「諗到乜講乜」

本周一,第四炮「人肉 FACEBOOK? 20年前嘅 facebook,你又見過未?」出爐,當堂爆紅,「最初見得 500人睇,以為唔掂,到第二日上咗 YouTube本地排片榜首位,自己都嚇一跳」。片中最令人拍案叫絕的,是 Lou記示範人肉 facebook,打電話給老友 David噏了一段在 facebook找到的「感性」說話:「為甚麼寂寞總是那麼多?……」,再問對方「 like唔 like?有冇 comment?」結果被回敬:「 comment你條毛。」網民熱烈回應,有人說:「雖然係好白癡,但係好好笑!支持一下,喺大社會生活好大壓力,有佢喺度就唔怕啦!」
「冇乜創作過程 o架,玩吓啫,唔會花時間度,諗到乜就講乜,要即興」。他說,短片中的舊同學 David其實是虛構出來,當時自己只是對着電話筒自言自語。 Lou記全無演藝背景,連婚禮司儀都沒做過,口才了得,他說全因「在江湖打滾多年,食鹽多過食米」,「朋友成日話我講嘢好好笑,窒人最叻,應該係有啲 talent(天份)」。

諷用家行街捽 iPhone

拿 iPhone和 facebook來開玩笑,只因夠貼身,並不代表 Lou記反科技,事實上他亦手執 iPhone 4,照玩 facebook,「個女同男朋友鬧交,我都係睇 facebook先知」。 Lou記覺得諷刺的,是人太依賴科技,「行街都喺度捽,唔睇路,好似有自動導航咁」。在他的 facebook專頁,至昨日有 3,200人加入成為粉絲,有人更說要跟他玩人肉 facebook,將「手指公」傳真給他。他預告,若 facebook的短片點擊超過 30萬,便會兌現承諾推出已拍起的 Part 2。

爆紅短片語錄

1.(打電話給舊同學)「喂!時間緊迫,你聽住:『為甚麼寂寞總是那麼多?總習慣獨自溫習你遺留的傷痛……』,跟住有個心形,你 like唔 like呀?有冇 comment呀?」

2.「你唔知我講乜?唔緊要,我講個簡單啲嘅:『失眠,眼光光,到天光, 2 hours ago』。你 like唔 like呀?……我知失眠唔關你事……一陣間可唔可以 fax個手指公畀我呀?」
3.「我影咗一批相呀,我想寄畀你,如果你睇完啲相,你 like嘅話呢,就畫番個手指公,跟住呢就 send畀你啲朋友」

4.「我唔係癡咗線……咁你有冇 comment啫,乜嘢 comment你條毛啫,我條毛唔使你 comment啦。喂,你唔好發爛渣住先啦」

5.(收線後)「原來你親自打電話去畀你啲老友同佢哋講呢啲說話,佢哋係會發爛渣嘅!」

自命平凡 最愛黃子華 搞 gag也要有訊息


「我對自己係咪棟篤笑嘅人才都懷疑緊,不過如果有老闆支持搵我拍廣告、搞棟篤笑, I don't mind!」話雖如此, Lou記亦深明網絡世界的事來去匆匆,這個星期爆紅,下個星期可能已沒有人記得。

Lou記說,自己只是一個平凡人、無名小卒,有逾 26萬人看過自己的作品已感滿足,「(冇人記得)唔會失望,都只係貪玩,我已經達到目的……如果好有企圖要出名,通常都唔成功」。他說,近日出街不覺有人認得自己,「可能去旺角多年輕人,會有人認得,如果有人同我 say hi,叫聲我 Lou記,我都會好開心」。 Lou記笑說,朋友知道他拍片搞笑,只對他說:「你好無聊呀!係咪黐咗線?要食藥呀!」
講到棟篤笑, Lou記原來是藝人黃子華的擁躉,他認為只有黃子華演出時不唱歌跳舞,講足全場,是真正的高手,「五分鐘 gag都唔知要度幾耐,諗到頭髮都白埋」。

不會以新聞政治作題材

他說,在外國棟篤笑很普及,在酒吧每周開一兩晚場,收入也不錯,但在香港,真正有叫座力的只有一、兩個,「(短片)有 20幾萬 views,但如果要買飛入場,有幾多人會?」他希望自己可作先鋒,令更多人在網上拍片玩玩,但不要一味無厘頭,「最緊要有 message(訊息)」。
Lou記說,對日後還會以甚麼題材拍片全沒計劃,但肯定不會以新聞作題材,更不會講政治,「後生仔唔會 buy o架!」

17/1 出左Facebook 專頁 NA!希望大家去SUPPORT!
http://www.faceboo­k.com/iphoneman.lou

iPhone App : 搞笑相機 - Fun Camera !


這是一款獨一無二的、虛擬現實的、製造搞笑效果的相機應用

打開軟件,我驚奇地發現鏡頭里出現了閃爍變幻的星星。
在使用其他相機時,我從來沒有看到過這種效果。
我把鏡頭對向廚房,鍋的上面出現了閃爍的星星,當然這不是真的,但特別有意思。
我又伸出我的手掌,一團火焰在我的掌心熊熊燃燒,是不是很酷!
我讓孩子做出一個兩手向前推的動作,然後在手掌前方,出現了衝擊火球,他是功夫高手嗎!

對了,我的照片庫裡還有許多照片,說不定哪一張可以用上,我找到一張孩子雙手向上舉的照片,我選了一個星星閃爍的效果,點擊雙手的上方,一張新的照片誕生了,新奇的效果,發給朋友們看,他們一定會很驚奇的。

嗯,我想搞個惡作劇!彼得的這張照片拍得很得意,我在他的頭上加了一股黑煙,他還能那麼得意麼?哼哼,發給他的朋友看看,一定很有趣。

這些都是虛擬現實,很奇特很奇妙的一種感覺,通過不斷的觸摸,星星出現在廚房、出現在人的身上,手掌上噴出火焰,口中突出噴泉,照片非常有趣、有創意、看到的人,都會說一聲:Cool!

是的,這是一個很有趣的,獨一無二的相機、照片應用。


KEY FEATURES:
★ 容易使用,當前該按哪個按鈕了,有高亮和彈跳提示,不用看說明書就會使用。
★ 完整版有幾十種效果供選擇,未來的升級還會不斷增加效果。 Free版本有9種。
★ 可以點擊屏幕,變幻效果的狀態
★ 實時疊加動態的效果到鏡頭場景
★ 可以實時拍下實際場景和效果的疊加照片
★ 可以選取相片庫的照片,再疊加效果
★ 可以先拍實際場景,選定後,再疊加效果
★ 單按一次右下角按鈕,馬上看到剛剛拍下的照片
★ 將照片分享到Facebook、Flickr、Email
★ 新的照片庫,瀏覽照片很快,選擇的照片可導出到系統的照片庫
★ 左側菜單內嵌了Facebook的粉絲專頁,讓大家交流分享搞笑、創意圖片


面向iPhone用戶
有攝像頭,所以可以一邊拍一邊調整效果。也可以拍下來以後,再添加效果。
當然,也可以在現有照片上疊加效果。

面向iPod Touch用戶
因為沒有攝像頭,所以只能在現有照片上疊加效果。不過,這已經很好玩了。
你還可以從web網頁上下載圖片,再疊加效果,然後發給你的朋友。

升級路線圖
★ 增加更多的效果
★ 增強Facebook、Flickr分享方式,替代現有的Email上傳方式
★ 根據用戶的反饋,增加功能和效果

Free版本的功能和完整版是一樣的,我想這樣用戶才會喜歡。
免費版本只是增加了廣告,另外特效會少一些,畢竟我希望您用過以後,還會買完整版:)

******************************
聯繫我們: fun@itoytoy.com
******************************
*發現問題,請務必給我們來信,往往您能遇到的問題我們遇不到,所以需要您的協助。把差評發在評價區,我們聯繫不到您,無法解決問題,只能乾著急。
*對測試者我們還將贈送小禮品-iToyToy開發的所有產品的授權碼。

******************************
新浪微博http://t.sina.com.cn/itoytoy ,或在新浪微博搜索“搞笑相機”,歡迎您關注我們。


iPhone Screenshot 1iPhone Screenshot 2iPhone Screenshot 3iPhone Screenshot 4iPhone Screenshot 5

Price : FREE


2011年1月21日星期五

iPhone HK App : Radio HK (收聽香港的網絡電台廣播及音樂)


本軟件讓你收聽香港的網絡電台廣播(收音機電台及網台)

特點:

- 瀏覽類型和語言來選擇電台
- 搜索電台功能
- 最近播放的文件夾
- 個人喜愛收藏的電台
- 鬧鐘
- 睡眠計時器

** 係 iPhone 3GS 按錄音功能會即時跳出去 Home Screen !!

iPhone Screenshot 2iPhone Screenshot 3iPhone Screenshot 4iPhone Screenshot 5

Price : FREE


iPhone App : Google Place 提供地方資訊


Google 再推出多一個 iPhone App 叫 Google Place,將 Google Map 既 Feature 帶入去 iPhone !!

可以顯示你所在地方既食肆資料、ATM提款機、酒店、Bars....等等常用既資訊 !!

有咗佢出外旅行就方便好多 !!

一打開 Google Place 就會 Search 你現在既位置

按一按 "Restaurants" 就搵到附近既食肆


可以按 "See on map" 連接去 Google Map,而按 "call" 就可以打去查詢同埋訂位 Book 檯

按一按右上角 Google Place 地圖 Icon 就可以用地圖方式 Show 埋附近既食肆位置

連 ATM 提款機既資料都有


Price : FREE