Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2008年10月25日星期六

Byline v2.0 (Google RSS Reader)


Byline 係一個 Offline Google RSS Reader , 可以把 Google Reader 所訂閱既 RSS 文章下載到 iPhone上面閱讀 , 可以同時下載文字及圖片至 iPhone , 就算 iPhone 無連接 Internet 都可以顯示圖片 , 最重要係可以支援繁簡體中文內容 !!


Byline 下載內容速度好快 , 比 GRiS 快好多 , 而且下載時會顯示狀況 , 唔駛得個等字 , 仲可以即時閱讀唔駛等sync晒先有得睇 ;


而最強係可以自動讀取 Google Reader 所訂閱既RSS文章 , 支援資料夾和標記(Folder & Label) 同步 , 仲可以雙向和Google Reader 同步更新 Read(已閱讀) / Star (星號) / Share(分享) 既狀況 ;


可以同時下載文字及圖片至 iPhone , 就算 iPhone 無連接 Internet 都可以顯示圖片 , 最重要係可以支援繁簡體中文內容 ; 最新 v2.0 係可以自己加 Note , 而且仲可以用 email send 條 feed link 同 Note 比朋友 !!


另外可以橫向顯示(Landscape) , 內置Web Browser可以直接係軟件內睇 Web Link 網頁 ;

同埋最好最醒係可以設定只在使用 WiFi 無線上網時先下載內容 , 可以唔駛驚用晒 Data Plan 既 Quota , 唯一最唔好既地方就係要比錢 !!

Price : US$3.99
Source : Apple iTunes App Store

2008年10月24日星期五

FStream v1.0.1 (iPhone 可以聽收音機)

FStream 係一個即時(Real Time) 收聽網上串流音訊 (Stream Audio) 既軟件,
而我就係用 FStream 收聽 Radio(電台) ;而香港三間電台都提供即時網上廣播,
有左佢我部 iPhone 就可以去到邊都聽到收音機 ,就算搭緊地鐵(MTR)都無問題 !!

想聽收音機只需要在 PLAY 頁面點選番你已加入既電台名就即時可以收聽網上廣播 ,而在 v1.0.1 已經可以支援按 iPhone 既 "Power Button" 去 Sleep Mode 熄左個 screen 都仍然聽到收音機  ,咁就可以慳番 d 電 ;不過用 FStream 都幾食電同會用到數據傳送聽,如果唔係任用 Data Plan 就要注意用量 !!

要加電台只要係 Favorites 頁面,按 "Edit" ,再按 "Add new webradio" ,
係 "Name" 打番電台既名(中英文都可以) ,"URL" 就照入番以下電台既 link,
而 "Format" 同 "Bitrate" 就可以留空唔駛填 。

香港三間電台網上串流廣播既 Link :
  • 商業電台 雷霆881 - mms://mslive.881903.com/CR1
  • 商業電台 叱吒903 - mms://mslive.881903.com/CR2
  • 香港電台第一台 - http://www.rthk.org.hk/live1.asx
  • 香港電台第二台 - http://www.rthk.org.hk/live2.asx
  • 香港電台第三台 - http://www.rthk.org.hk/live3.asx
  • 香港電台第四台 - http://www.rthk.org.hk/live4.asx
  • 香港電台第五台 - http://www.rthk.org.hk/live5.asx
  • 香港電台普通話 - http://www.rthk.org.hk/live6.asx
  • 新城財經台 - mms://s1.104mfonline.com.hk/Encoder5
  • 新城知訊台 - mms://s1.104mfonline.com.hk/Encoder4
  • 新城AM104.4 - mms://s1.104mfonline.com.hk/Encoder3

而在 More 頁面就有以下設定可以修改 :
  • Buffer - 最好選 Large ,咁就唔會聽聽停下來等 ,但唔好既就係每次開始聽電台既時候都要等下載 100% buffer 先開始有得聽 ;
  • Pause Mean - No Output 當按 "Pause制" iPhone 係會即時停止接收 ,再按 "Pause制" iPhone 係需要重新下載足夠 buffer 先會再開始播放 ;Time Shifting 就好d ,當按 "Pause制" iPhone 係會繼續接收下載 ,當再按 "Pause制" iPhone 係會即時播送 ,唔駛再等buffering ;
  • Auto fill format and bitrate field - 選左 On 就唔駛煩 ;
  • Don't use cellular network - 如果選左 On 就只會在有 WiFi 連接既時候先收聽到電台 ;
Price : Free
Source : Apple iTunes App Store