Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2009年2月6日星期五

StickerJam Valentine (DIY 做番張"情人節"卡)



你都 DIY 做番張"情人節"卡,提供6款 Colorful Backgrounds 同埋 50 個心型 Stickers,方便操作簡單而且好易用 !!




我用咗10分鐘做既製成品


Price : Free


親密 (Claustrophobia) 電影宣傳 iPhone App

有香港電影利用 iPhone App 去做推廣宣傳,親密(Claustrophobia)就係寫咗一個 iPhone App 同埋用 Facebook 去宣傳套戲 !!



愛情有消困減壓、化腐朽為神奇的功用,所以最易蔓延。 

Love me... Love me not...想要知道你的他或她心目中有沒有你,本軟件也許能給你一點啟示。
默唸他/她的名字,將花瓣逐一摘下,讓潛藏的靈感告訴你,他/她 loves you or loves you not...

本軟件還包含香港電影金像獎編劇岸西首次執導,林嘉欣及鄭伊健主演之電影《親密》的資料、劇照及預告片。

《親密》榮獲香港電影評論學會大獎最佳編劇獎、台灣金馬獎三項提名(最佳女主角、最佳原著劇本、最佳剪輯),並入選為東京國際電影節競賽影片及柏林影展參展影片。


呢個 App 有四個大選項


"愛你/不愛你" : 默唸他/她的名字,將花瓣逐一摘下,讓潛藏的靈感告訴你,他/她 loves you or loves you not...



關於親密 : 細說親密、導演的話、幕後班底


電影劇照 : 有24張劇照


電影預告 : 只有1個 (可能要方便下載安裝而就番個 Application 唔過10MB,所以係1分40秒 Low Resolution 版本)


App Developer : team.apps@gmail.com


Price : Free


iPhone App Store 網頁版 (用 Browser 直接睇 App Store)

大家只要用任何網頁瀏覽器(Web Browser)去 http://app-store.appspot.com/ 網站就可以睇到 iPhone App Store 既內容、簡介、評價、操作畫面截圖,而無需使用 Apple iTunes。

不過始終唔係用 iTunes 去連接 iTunes Store,如果要購買同安裝軟件都係要用番 iTunes,同時網頁版 App Store 係無提供搜尋功能 !!

而呢個網站係利用咗 Google App Engine 去運行。

網頁版 App Store


Apple Tunes - App Store


2009年2月5日星期四

原廠 3G iPhone 都用到 Emjo "表情符號" 輸入法

iPhone Firmware v2.2 係支援日本既 Emoji 表情符號,不過呢個功能只會在使用日本 Softbank SIM Card 既 iPhone 先會啟用到,之前網上有幾個好麻煩既方法叫做勉強可以用到 !!

現在唔駛 JailBreak,原廠 3G iPhone 都可以啟用日本 Emoji 鍵盤,用到呢個咁正既"表情符號"輸入法 !!

1. 在 iPhone/iTunes  上的 App Store 裡,搜尋 “老地方冰果室“,出現後把它買下去(US$0.99),
過一會兒!出現在你的iPhone桌面上。出現一個“冰“字的 icon


2. 點進去 “冰“ ,隨便瀏覽一下新聞標題,新聞區、交流區都順便看看,之後請退回主桌面(按Home鍵)。

3. 跟著就可以入去 iPhone Setting(設定) > General(一般) > Keyboard(鍵盤) > International Keyboards(國際鍵盤) > Japanese(日文)


4. 最後將 Emoji (表情符號) 轉做 ON(開啓) 就可以 !!
    (如果此時你只有看到 “QWERTY" & "Kana(假名)“ 那表示此隱藏功能還未開啓。請再重複步驟 3)。


5. 等我示範吓呢個咁正既 Emoji "表情符號"


Lunar Calendar v2.02 (農曆)



農曆係「水哥」早期既 iPhone 作品,近日有更新 !!

農曆是一個小程式,在 iPhone/iPod Touch 上顯示農曆資訊。
- 中文或英文介面
- 顯示在連絡人裡的生日日期
- 顯示 2008 和 2009 年的香港公眾假期
- 支援打橫或打直模式
- 根據地區設定顯示日期
- 按著月曆上的日子顯示當日的詳細資料
- 點取標題選擇日期
- 雙取標題回到本月
- 在標題上掃左或右到上一個或下一個月
- 加快啟始時間


Price : Free