Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2009年5月27日星期三

Interactive Bus Guide HK (香港巴士路線搜尋器)


終於都有人寫咗香港巴士路線搜尋器,以前只可以上網去唔同既巴士公司搜尋有關路線既資料,現在就方便咗好多 !!

一個 App 在手就可以好容易搵到各大巴士公司既巴士路線資料,轉車資料,巴士站既相片同埋 Google Map 地圖,而且仲可以點對點搜尋,提供唔同既轉車路線資料 ;

不過進階搜尋就幾難先搵到起點地同目的地,希望下一個更新可以先選19區邊一區,之後再分開細區就可以易d搵到起點地/目的地 !! 而且進階搜尋搵唔到地方到地方既路線,一定要揀啱巴士站街名先搵到,有代改善 !!




巴士站相片/地圖

進階搜尋 : 由金鐘巴士總站 去 機場客運大樓

進階搜尋 : 由麗城花園第一期 去 沙田市中心巴士總站

Price : Free