Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2008年12月20日星期六

好鬼"慶" , 上我個 Blog 留言話我抄佢 Post !!

其實"畫鬼腳"呢個Game我早係11月尾已經介紹過比大家,原作者只係Free咗3日就將個Software收番,個Free版之前係叫 Amidakuji Lite !!


點知在12月19號凌晨係App Sniper比我見番佢出左個Free版本,當然立即Downlaod番來試試先,到今日放假起身得閒咪再出Post介紹比Blog友,


點知出咗個Post一陣就比人話我"參考"佢個Blog既Post,真係好鬼"慶" !!!
你可以話我自己對號入座,但你既然係我個 Blog 留言我就要作出回應!!! 作出澄清 !!!


幫你宣傳埋你個Blog,大家睇睇我11月尾就抄佢個Post ??
http://butbutx.blogspot.com/2008/12/iphone-amidakuji-night.html
http://hkappleiphone.blogspot.com/2008/11/amidakuji-tea.html

有無咁岩 ? 我唔知乜野叫"咁岩",我只係識"未卜先知"你12月20號會出介紹,好彩我係12月19日凌晨1:10就已經由iPhone Download左呢個Apps,總算留番少少顏面比自己係呢度作出澄清 !!

網絡世界裡面,資訊都係來源自某些途徑,做個 Blog 出來都係想方便網友,分享自己既心得 !!

比人咁講、比人咁屈自己真係好鬼"慶",不吐不快,希望"公道自在人心" !!

Amidakuji Night (畫鬼腳) (呢個係免費版)



畫鬼腳,之前都介紹過 ,呢個係免費版 !!

睇番之前既介紹 : http://hkappleiphone.blogspot.com/2008/11/amidakuji-tea.html



Price : Free



2008年12月19日星期五

微軟瀏覽器Internet Explorwer 出現嚴重安全漏洞 (請即時更新) !!!!

美國微軟公司(Microsoft Corp.)緊急發布修補程式,針對出現嚴重安全漏洞的網路瀏覽器(Internet Explorer)軟體,否則數百萬部電腦用戶恐將遭到駭客入侵。

上週被發現的這項安全漏洞,將使電腦容易遭到零時差(zero-day)攻擊,駭客只要引導他人去瀏覽植入病毒的網站,便可掌控他人電腦。瀏覽器使用者不需下載任何東西,電腦就會中毒。微軟公司的網路瀏覽器是全球使用最為普遍的網路瀏覽器。

駭客已經利用這項漏洞,將惡意程式碼上傳至數千個網站,而如果瀏覽網站的人剛好使用微軟公司的網路瀏覽器,也沒有依照微軟公司先前的建議,採取一系列緊急措施,惡意程式碼便將自動侵入瀏覽者的電腦。

微軟發布最新安全性更新程式MS08-078,呼籲用戶啟動自動更新,便會自動獲得修補程式。或到下列網址下載MS08-078更新程式:
http://www.microsoft.com/taiwan/technet/security/bulletin/ms08-078.mspx

2008年12月18日星期四

i Love Katamari (塊魂)



Namco 又一隻移植去 iPhone 既 Game,玩法同 PS2/PSP 一樣。

塊魂既玩法很簡單,只要操作小王子滾動圓球,把身邊的任何物件滾到球上,像雪球般愈滾愈大就可以了!一開始圓球因為太小,所以只能滾起小物件,例如麻雀、鉛筆、香口膠等,遇上大一點的東西不但會被彈開,就連球上的物件也會被撞脫;但隨著圓球愈滾愈大,就可以衝出房間,走到街上,把路欄、燈柱、人、樹木、汽車、大象、飛機、大廈、山、島、雲、哥斯拉等,全部都可以被滾起來了!


呢個 Game 用咗 iPhone 內置既感應去控制前後左右,但某些控制都仲要用手 Touch 個 Screen 。

整體感覺幾 okay,只係控制方面有d位會窒窒吓。


Times Up.........!!!


達唔到要求........被吸走了.........輸了 !!

官方圖片


Price : US$7.99


Simcity (模擬城市) - 2008年 iPhone 壓軸勁 Game !!



2008年 iPhone/iPod Touch 壓軸勁 Game - Simcity 正式在 iPhone 發售,EA 在呢兩個星期先後推出"大富翁"同"模擬城市",成為 iPhone 世界既話題 !!


未玩過 Simycity 既新朋友就可以入去睇吓 How To Play


Option 都有幾版野可以 Set



當開始玩就可以幫個城市改個好名(City Name),而你當然就係市長(Mayor Name)。



個 Game 係會一步一步教你點玩同要做d乜



最緊要係知點可以 Save Game ,只要按右下角 ‧‧‧ icon 就可以入去 Option 選單就會見到 Save City 同 Quit Game !!


以下係官方既示範圖片 !!



Price : US$9.99