Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2008年11月21日星期五

iPhone Firmware v2.2 出左啦



iPhone Firmware v2.2 今日出左, 無 JB 既朋友就可以經 Apple iTunes 更新呢個 FW !!

至於 JB 左或者用緊卡貼既兄弟就要小心唔好 Update 住 !!

Apple 向外正式發佈 iPhone Firmware 2.2 新增/更新/修正功能:
Google Map "地圖" 功能
- Google Street View (360度街景模式)
- 公共運輸和步行路線
- 顯示拖放的大頭針地址
- 透過E-mail分享位置

Mail "電郵"
- 解決偶發性的排定電子郵件擷取問題
- 改善較寬的 HTML 電子郵件格式

Safari "網頁瀏覽器"
- 加強 Safari 穩定性和執行效能
- Safari 內在網址右手面會有一個 Google 搜尋欄

iPod & iTunes
- 可以直接在 iPhone 上下載 Podcast 節目

其他改善
- 降低通話設定失敗和斷話情形
- 改進 Visual Voicemail 的留言音質
- 從任何“主畫面”螢幕按下 "Home" 按鈕將返回第一頁“主畫面”螢幕
- 在[鍵盤]設定內,增加[自動修正]的設定 (Auto Correction ON/OFF)

睇番之前圖文簡介 FW v2.2 既新功能


Cube v1.0 (iPhone 第一身 Full 3D 射擊 Game)



第一個 iPhone 第一身 Full 3D 遊戲 !! 個 Game 有幾靘,有幾流暢,唔講咁多,自己睇圖片睇 Movie 介紹。

注要 : 呢個 Game 既 Size 好大42.8MB,要用 iTunes 先可以下載到 !!





Price : Free (免費軟件)

2008年11月19日星期三

香港首部「Wi-Fi 巴士」



新巴及城巴宣布,全港首部「Wi-Fi 巴士」昨日起投入服務,路線是112號,乘客只需使用支援無線上網的手機、電子手帳或手提電腦裝置,即可免費上網。

巴士車身將會貼有標記;該服務首階段會先在未來兩周內於10部巴士加裝系統,包括2、2A、8、101、104、106、111、112、116,及城巴機場快線A11或A12等路線。

新巴城巴企業傳訊副總監陳燕玲稱,3個月後會視乎成效再研究是否有擴大服務的需求。

據了解, 10 輛貼有 Sony Ericsson G750 的廣告巴士將提供免費 Wi-Fi 上網服務,車身均貼有「此巴士設有免費 Wi-Fi 上網服務」標記,方便乘客識別。


這 10 輛 Wi-Fi 巴士在司機位後及樓梯下的位置安裝了 Wireless Router,只要上車後,用 WiFi 連線至「Planet G705」名稱的 Wireless Router,用 Internet Browser 開任何一個網頁就會自動顯示"使用條款"網頁,只要按"同意"後,即可免費 Wi-Fi 上網。


以後見到 Sony Ericsson G750 廣告車身的巴士,就可以留意下,係咪免費 Wi-Fi 巴士 !!

HTC Max 4G (全球第一部 GSM/WiMAX 整合式雙模手機)



HTC 即將推出全球第一部 GSM/WiMAX 整合式雙模手機 -- HTC Max 4G,這部高階智能手機採用Windows Mobile 6.1 作業系統,配備 WiMax 4G 和 GSM 雙網絡接收功能。

HTC Max 4G 專為俄羅斯市場所量身打造,支援所有俄羅斯電信業者的SIM卡。當收發話雙方皆為Yota用戶時,該通電話將自動轉接到Yota Mobile WiMAX 網路上,變成一通VoIP電話。

預計將於11月26日開始在俄羅斯銷售。

詳情可參考HTC網站 : http://www.htc.com/asia/press.aspx?id=75388&lang=1028

Google Mobile App (Google 語音搜尋功能)



Google 幾日前就已經發表了新版本的 Google Mobile App 會加入語音搜尋功能,但遲遲都未見出現在 Apple iTunes Store 上 !!


昨日終於出現了,梗係要第一時間 Download 落黎試一試,新增既 Voice Search (語音搜尋)功能可以講係為 iPhone 度身訂做(連自家既 Google G1 Phone 都未有呢個功能),辨識既準確度都好高(只係講公司名縮寫會認唔到-例如 HP,IBM 等等),連我咁差既英文發音都認到,好勁呀 !!

1. 在 "Search" 的版面上,會有 History 顯示你曾經搵過既 Keywords ,只要按一下 "Microphone" 的 Icon 就可以開始 Voice Search;


2. 幾秒就找到辨識到我講既 "Microosft Windows Update",再按 Search Result 就會開 Safari 去你選擇既網頁 (唯一唔好既係要另外去開 Safari 睇網頁,有代改進 !!)


2. 按一按"放大鏡"轉去 Search "Maps"(地圖) - 如果按 Search nearby 就會顯示附近既商業及飲食資料;今次就去搵美國總統屋企 "White House"(美國白金漢宮)


3. 人手打字都一樣 Search 到資料,而且仲會有"建議提示字"幫你搵資料,仲可以 Search iPhone 裡面 Contacts (電話簿)既資料


4. 再試下 "New York Univertity",出左 Search Result 後可以按"放大鏡"轉去找搵唔同資料


5. 轉去中間 "Apps" 版面,就有晒 Google 既 Application List,按你所選就會用 Safari 去開個 b App 比你 (仲以為可以一個 App 用晒 Google 既野,原來只係 Web Page 既捷徑)


6. 轉去最尾就係 "Settings" 版面,無乜野好 Set,第一次用個 Voice Search 會係 OFF, 要 ON 番先用到呢個勁 Feature !!



Google Mobile App 功能示範


Price : Free (免費軟件)



Google Mobile App : http://www.google.com/mobile/apple/app.html

2008年11月18日星期二

Fake-A-Call v1.01 (製造假來電,扮有電話打入)



之前都已經介紹過同類既軟件Fake Call,咁點解仲要介紹 Fake-A-Call ?!
因為呢個軟件唔駛錢 Free App,咁好駛好用梗係要介紹 !!

睇圖就識用,只得一個主介面,我都唔講咁多,唯一要講既就係如果將 Timer 轉做 OFF,個 App 係會黑左 Screen 直至你點兩下 iPhone 個 Screen 就會扮 Call 你 !!

仲唔快 d 去 iTuens App Store Download !!



Price : Free (免費軟件)

蘋果 Safari 多個漏洞

在蘋果 Safari 發現多個漏洞,攻擊者可利用漏洞洩露敏感資料、繞過保安限制、進行阻斷服務或取得受影響系統的完整控制權。 由於處理異常的資料時會產生緩衝區滿溢、未經初始化的記憶體存取、記憶體損毀、無負值及設計錯誤等漏洞。

1. 由於處理不安全的 zlib 程式碼時產生漏洞。
2. 由於處理不安全的 libxslt 程式碼時產生漏洞。
3. 由於處理 color spaces 時, CoreGraphics 的不明錯誤會透過瀏覽特製的圖像導致堆疊緩衝區滿溢。 成功利用此漏洞的攻擊者允許執行任意程式碼。
4. 由於處理 TIFF 圖像時會產生漏洞,攻擊者可能利用漏洞執行任意程式碼。
5. 由於處理 JPEG 圖像時會產生漏洞,攻擊者可能利用漏洞執行任意程式碼。
6. 由於處理內嵌 ICC 描述的圖像時會產生漏洞,攻擊者可能利用漏洞執行任意程式碼。
7. 雖然 "自動完成" 的功能已關閉,但攻擊者可能透過瀏覽器的網頁快取洩露傳送給表單內的欄位資料。
8. 由於處理 Javascript 陣列索引時會產生無負值錯誤,攻擊者可能利用漏洞執行任意程式碼。
9. 由於處理樣式表的元件時會產生漏洞,攻擊者可能利用漏洞執行任意程式碼。
10. 由於 Webkit 的插件介面存在錯誤,透過啟動本機檔案可能會洩露敏感資料。

影響
遠端執行程式碼
繞過保安限制
洩露敏感資料
阻斷服務

受影響之系統
蘋果 Safari 3.2 之前的版本

解決方案
更新至蘋果 Safari 3.2 版本,在安裝軟體之前,請以瀏覽軟體供應商之網站,以獲得更多詳細資料。

蘋果 Safari 3.2 版本 (視窗) :
http://www.apple.com/support/downloads/safari32forwindows.html

蘋果 Safari 3.2 版本 (Tiger) :
http://www.apple.com/support/downloads/safari32fortiger.html

蘋果 Safari 3.2 版本 (Leopard) :
http://www.apple.com/support/downloads/safari32forleopard.html

資料來源/相關連結
http://www.frsirt.com/english/advisories/2008/3155/solution
http://secunia.com/advisories/32706/
http://support.apple.com/kb/HT3298

漏洞識別碼
CVE-2005-2096
CVE-2008-1767
CVE-2008-2303
CVE-2008-2317
CVE-2008-2327
CVE-2008-2332
CVE-2008-3608
CVE-2008-3623
CVE-2008-3642
CVE-2008-3644
CVE-2008-4216

2008年11月17日星期一

3M MPro110 口袋便攜型投影機



3M 最新發佈 MPro110 口袋便攜型投影機(pocket sized projectors),體積只有手掌咁大,可以投射出 640 x 480 解析度 (支援 1024 x 768 VGA/Composite Video 輸入),最大可以投射出50吋畫面(但過了40吋就會好暗),採用 LCoS (Liquid Crystal on Silicon 矽基液晶)屏幕。

此投射技術可配置於數碼相機及手提電話上 !!

3M MPro110 已經在美國公開發售,零售價 US$359。

更多 3M Mobile Projection Technology : http://www.3m.com/mpro/index.html



Mgestyk Technologies 推出 "手勢控制技術"


Mgestyk Technologies 推出 Mgestyk Gesture-Based interface (手勢控制技術),只要利用手勢及動作就可以當Mouse 控制,只須要 3D Camera 配合 Custom Gesture Mapping Software 就可以用手勢當 Mouse 操控電腦,當然唔可以百份百代替 Mouse 的操控,但只要配合已調配好的 Template,就算操控模擬飛行都無問題!!

  • 可以用手勢及動作令 iTunes 既 Cover Flow 向左右轉,只要"豎起大拇指"就會為你播放。
  • 只要做出揸車的手勢就可以控制賽車。
  • 用手指做出手槍的手勢就可以操縱遊戲中的槍,開鎗射擊絕對無問題。
  • "睇相" 同玩 Google Earth 可以做到 Multi- touch 效果,可以 Zoom-In(放大)、Zoom-out(縮細)、Rotate (旋轉) - 仲可以用來睇網頁,向上、向下放大都可以。
產品暫時只會在網上預訂發售,要買就要係網上登記排隊,售價大約 US$150 !!

詳細資料可參考官方網站 : http://www.mgestyk.com/
網上 Order (只需填寫 Email) :
http://www.mgestyk.com/order.html

Video 示範 :

2008年11月16日星期日

微軟發布11月安全公告 - 呼籲使用者下載補充程式

微軟繼日前提醒包括 Windows XP SP3、Windows 2000、Vista 等主流作業系統存在安全漏洞,可能遭駭客利用,發動類似疾風病毒的大規模遠程攻擊後,再度提醒使用者勿掉以輕心,應下載內容為編號 MS08-068、MS08-069 共2個新的安全性補充程式。

在日前發現駭客在網路上密集流傳攻擊程式碼,可能發動大規模攻擊後,微軟已發布安全更新,提醒使用者做好安全防護,並告知合作的資訊安全廠商,協同建立防護機制後,微軟12日發布11月份安全公告,再度提醒企業客戶與消費者,為保護電腦系統的資訊安全,應定期下載內容為編號 MS08-068、MS08-069 共2個新的安全性補充程式。


微軟說,由於所發現 Microsoft 可能被攻擊的弱點,會造成有心人士藉由此弱點執行遠端程式碼、提高權限及資訊洩漏的問題,因此該公司已開始積極聯絡相關客戶及合作夥伴,敦促他們立即部署 MS08-068、MS08-069 補充程式,將可能對客戶造成的不利影響降至最低。

Microsoft 安全性公告 MS08-068 – 重要 : SMB 中的弱點可能允許遠端執行程式碼 (957097)
http://www.microsoft.com/taiwan/technet/security/bulletin/ms08-068.mspx

Microsoft 安全性公告 MS08-069 – 重大: Microsoft XML Core Services 的弱點可能會允許遠端執行程式碼 (955218)
http://www.microsoft.com/taiwan/technet/security/bulletin/ms08-069.mspx