Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2009年9月18日星期五

iPhone 擴增實境 (Augmented Reality, AR)

擴增實境 (Augmented Reality, AR)發展已經有近十年的時間,跟虛擬實境 (Virtual Reality, VR)不同的是,VR是無中生有,從頭創造出一個不存在的世界,AR則是著重在與真實世界的結合,增強真實世界裡的資訊顯示與互動經驗。

AR的應用層面很廣,而使用的技術和device也有很多種,包括投影,感應器,鏡頭,螢幕等.不過目前看來最有機會應用的還是在手機上,因為它是人們在行動中或實境場景互動中最方面的device,而且兼具鏡頭和螢幕.甚至還有操作鍵,可以讓人們在現實的場景中,玩虛擬的互動遊戲,由於打破我們過去的認知,所以通常第一次看到的人,都會覺得新鮮有趣。

而香港既 iPhone Developer - Leon Ho & Leo To 分別將 AR 應用在 iPhone Application 上,大家睇下以下既 Youtube Video 就會明白多一點 !!

港鐵站資訊 (By Leon Ho) - 會顯示站名同距離有幾遠
This iPhone app shows the Hong Kong MTR stations within few km radius.


行Guide (By Leo To) - 會顯示就近銀行名稱及ATM機同距離有幾遠
Demo of augmented reality of Leisure Guide (行Guide), a Hong Kong location-based iPhone application. Demo is done in Fo Tan. Application and video by Nuthon IT Solutions Ltd.

攞部 iPhone 3GS 去照 X-Ray

有人將部 iPhone 3GS 攞去照 X-Ray,係X光下會見到 iPhone 3GS 內部各個部份零件既分佈情況 !!



flicker 網上相簿

flickr 網上相簿自從比 Yahoo!! 收購之後我就一真用到現在,早幾日終於都出咗 Native App 比 iPhone 用,以後 Upload Photo & Video 就方便簡單得多,唔駛再用 Safari 或者另外一d要比錢既 App !!
第一次用 flickr App 就需要通過 Safari 去將 flickr For iPhone 連接 flicker 帳號 !!

呢個 App 可以上載 Photo & Video

而睇相既時候可以 By Photo、By Sets (Photo Album)、By Tag、相當方便 !!

你仲可以比 comment 同用 Email share 比朋友 !!

Price : Free

2009年9月17日星期四

YoungModel HK (香港0靚模)

YoungModel HK (香港0靚模) 呢個 App 暫時只有幾個0靚模既相 !!




你可以將0靚模既照片 save 落去 iPhone Camera Roll

Price : Free

iPod Nano (拍片 + FM 收音機 + VoiceOver)

真係估唔到細細部既 iPod Nano 影出來既 Video 都幾 Okay,而且配合埋15種特技效果就真係 So Good,我部 3GS 仲未玩到呢d拍攝效果 !!

不過個鏡頭放係機背左下角就真係有d麻煩,平時既揸法就會遮住個鏡頭仔 !! 需要 Apple 都預咗你打橫影 Video,但如果放係左上角會方便 d 揸嚟拍 Video !!



支援拍攝 H.264 VGA 影片、640 x 480 像素、錄影功能可錄製具備音訊的 30fps VGA 影片;15 種即時特別映像效果:深褐色、黑白、X 光、影片雜訊、熱感攝影機、監控攝影機、改造人、凹凸鏡、萬花筒、動態模糊、映射、光隧道、凹痕、拉伸 和 旋轉

大家睇吓由 iPod Nano 拍出來既 Video,都相當好 !!

"深褐色"拍攝效果


"影片雜訊"拍攝效果,正呀 !!


FM 收音機大家都想要咗好耐 : Apple 一係就唔比你,比你用就真係無得彈 !!
全新 FM 收音機調頻器比你睇到播放緊既歌曲名稱及演出者,還有全新的即時暫停功能,假若收聽節目途中你需要離開,只需一按 iPod nano 就會自動暫停;再按一下就能繼續播放。你更可向後回轉 15 分鐘,然後向前快轉,追上直播進度,令收聽電台節目的模式從此不一樣。


VoiceOver 告知你正在播放的歌曲名稱和演出者,絕對準確無誤,給你無盡驚喜。
如果你正在聽一首歌,而又想知道歌曲或演出者名稱那怎辦?只需輕按點按式選盤或具搖控和麥克風的 Apple 耳筒上的控制鍵,VoiceOver 便會告訴你這些資料,而且絕對不會阻礙你欣賞樂曲,因此你毋需再低頭查看顯示屏。

2009年9月16日星期三

iPhone/iPod Touch OS 3.1 已經被破解了 (只適用於 iPhone 2G/3G & iPod Touch 1G)

iPhone/iPod Touch OS 3.1 已經被破解了,不過暫時只有 iPhone 2G (1st Generation), iPhone 3G,iPod Touch (Original 1st Generation iPod Touch) 可以做到 !!

注意 :  iPhone 3GS 和 iPod Touch 2G 都仲係未 JB 得到架 !!!

如果你心急而又夠勇就自己上去 iPhone Dve Team 既 website 研究吓點用 PwnageTool 去破解 !!
http://blog.iphone-dev.org/post/188779017/3-o-fun

2009年9月15日星期二

Recent/CallLog Delete v1.0 (直接刪除 iPhone 通話記錄)


iPhone 到了 OS 3.1 仍然沒有改進通話記錄管理,即係話你唔可以刪除個別通話記錄,只可以一次過將全部通話記錄刪除;之前都同大家介紹過一個 Cydia App - CallClear v2.5 可以做到刪除通話記錄,不過每次用都要開個 App 先刪除到 Call Log/History。

而今次介紹既 Recent/CallLog Delete 1.0 就可以直接係 Phone - Recent 裡面刪除通話記錄,唔駛打開另一個 App !!

呢個軟件安裝後係無 Icon,只係在 Phone 既左上角會多咗一個 "Edit" 制,你可以按 Edit 去刪除通話記錄;或者直接在想刪除通話記錄之上"由左向右拉"也可以刪除這一個通話記錄 !!

Price : US$1.49
Source : Cydia Store

不過要安裝呢個第三方軟件,你部 iPhone 就一定要先 JailBreak 咗同已經安裝好 Cydia !!



Recent/CallLog Delete Cracked 1.0 破解版安裝方法 :
在 Cydia 裡面 Add Source
- 按 "Manage" > "Sources" > "Edit" > "Add"
- 在 Enter Cydia/APT URL 打入 http://repo.sinfuliphone.com
- 最後按 "Add Source"
更新(Refresh)後就可以在 Sections 既 SiNfuL iPhone 分類找 Recent/CallLog Delete Cracked 1.0 來安裝 !!