Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2009年8月17日星期一

CallClear v2.5 (刪除 iPhone 通話記錄)


iPhone 到了 OS 3.0 仍然沒有改進通話記錄管理,即係話你唔可以刪除個別通話記錄,只可以一次過將全部通話記錄刪除;有見 iPhone OS 3.0 已經可以刪除個別 SMS,相信將來的 OS 一定可以刪除個別通話記錄。

但第三方軟件一早在 OS v2.x 就已經可以做到,但因為 OS 3.0 將通話記錄的格式改變了,所以要用番支援 OS 3.0 既軟件 CallClear v2.5 先刪除到通話記錄 !!

Price : US$2.99
Source : Cydia Store

呢個軟件簡單易用,唯一唔好只係要收錢 !! 不過如果你有時間都可以係 Google 搵到 "開心版" !!

不過要安裝呢個第三方軟件,你部 iPhone 就一定要先 JailBreak 咗同已經安裝好 Cydia !!

刪除打出 (Outgoing Call) 既電話

刪除打入 (Incoming Call) 既電話

刪除未接 (Missed Call) 既電話

更可以一次過刪除同一個電話既所有記錄



破解版安裝方法 :
在 Cydia 裡面 Add Source
- 按 "Manage" > "Sources" > "Edit" > "Add"
- 在 Enter Cydia/APT URL 打入 http://xsellize.com/cydia/hkaip-2008
- 最後按 "Add Source"
完成更新(Refresh)後就可以在 Sections 既 X Apps 分類找到 CallClear 2.5 來安裝 !!

沒有留言: