Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2009年8月18日星期二

iPhone 3GS 實戰篇 (五) : WiFi (無線網絡)

iPhone 3GS 再配合埋 OS v3.0 已經加強支援咗企業無線網絡 (802.1x/PEAP) 既 WiFi 連接,而大家好期待 Safari 加入咗 Autofill 順理成章應該可以自動登入 WiFi Access Point 既網頁,唔駛次次都要打番個 Login Name (手機號碼) 再加埋個永遠都唔會記得既"火星文密碼" (因為 3HK 個 Password 係八位密碼內有大草細草英文字再加埋數字) !!

但往往 Apple 都會出人意表,Autofill 偏偏就係唔支援 WiFi Web Login,我試極佢都唔會幫我儲存 Login Name & Password,而個 Autofill 制次次都係灰咗無得用 !!!

之前 OS 2.2.1用開既 EasyWiFi 又比 OS 3.0 廢咗武功,攪到次次要上 3HK WiFi 都要先去 SMS 度 copy 番個"火星文密碼" 先連到線 !!

但我唔奮氣上外國網站睇 Post,d鬼仔都媽媽聲,再試咗好多佢地話得其實唔得既方法;最後搵到一個軟件係可以令 Safari 既 Autofill 係 WiFi Web Login 度用得到 !!

大家上番 Apple iTunes Store 安裝番 Boingo Mobile WiFi 呢個免費軟件就可以,安裝後呢個 App 係唔駛用,

只要將 Safari 既 Autofill 選用番 Names & Passwords ,咁以後當連接到 3HK WiFi 就會自動填好 User & Password 之後只要按"遞交 Submit" 就可以用到無線窟寬頻上網 !!

如果大家係 3HK 買 iPhone 上台,要記得叫 Sales 申請埋免費無線寬頻(Free WiFi)服務,而當你開台後應該會收到 WiFi Password 既 SMS,收唔到就要打上去 CS 度再次申請 WiFi Password,正常4個小時內就攪掂 !!

最後仲有一個秘技教大家,就係好多時大家未必搵到 3HKWi-FiService 呢個 Access Point,但原來 3HK 係用緊 Y5Zone 提供既 WiFi Service,大家只要搵到 -Y5ZONE- 既 Access Point 都可以用番 3HK 既 User Name/Password 去用到 WiFi Service,不過 User Name 就要加番 @3wifi.com 係後面,即係如果你既登記電話係 912345678,當要 Login -Y5ZONE- 就要用 912345678@3wifi.com 做 User Name !!


沒有留言: