Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2011年1月16日星期日

香港娛樂圈藝人最愛的 iPhone App

2011年, iPhone已成為藝人不可或缺的玩具,朋友聚會總不忘圍埋晒冷有乜 app(應用程式),以突出個人品味。全球幾十萬 apps五花八門,原來藝人最愛玩 game磨時間: Stephy推薦「 Fit for Rhythm」練瑜伽;王菀之開「 Wedding Dash」搞婚禮;丁太楊千嬅玩「 MotionX Dice」搖骰盅。四個六,開,飲啦!

阿嬌神奇變臉術

12345678910
最愛 app: Face Cam $7.7港元
鍾欣桐(阿嬌)的 iPhone最多影相 apps,因為她最愛將不同的 apps拼合一齊用,令一張普通的相片變得不平凡。阿嬌覺得 iPhone最好用的 app是「 Face Cam」,她說:「呢個 app係執相用嘅,可以令皮膚白啲、執到對眼大啲,塊面又可以執瘦啲,真係好神奇 o架。依家我哋好多時都會 upload相上微博,好多時我都會執靚張相先 post上去。」

下載:http://itunes.apple.com/us/app/face-cam/id391088120?mt=8

阿 Sa拼相製漫畫

蔡卓妍
蔡卓妍
12345678910

最愛 app: Strip Designer $23.3港元
「 Strip Designer」就是蔡卓妍(阿 Sa)最喜歡的 app,平時她最常下載影相的 app,「 Strip Designer」可以將幾張不同的相拼合,阿 Sa說:「我好多時會將幾張相拼埋一幅,之後就可以揀唔同嘅說話 bubble放喺旁邊,加啲對白上去,就會變成好似漫畫一樣。」

下載:http://itunes.apple.com/us/app/strip-designer/id314780738?mt=8

千嬅玩骰盅一流
楊千嬅
最愛 app: MotionX Dice  Free
這個 app是 iPhone版骰盅,最適合一大班朋友一齊玩,楊千嬅說:「呢個 app真係偉大嘅發明,唔使買骰盅,隨時隨地都玩得,好似頒獎禮喺後台等嘅時候就適合不過,大話骰、 lucky乜都有得玩,悶悶哋又叫同事開出嚟一齊玩,消磨時間一流呀!」

下載:http://itunes.apple.com/hk/app/motionx-dice/id287509231?mt=8

陳偉霆結他調音器

陳偉霆

陳偉霆
12345678910

最愛 app: Guitar Tuner  Free
陳偉霆( William)最近經常練結他,所以他介紹「 Guitar Tuner」這個 app給大家。 William說:「平時 tune結他係需要用一部好大嘅機去 check吓個音啱唔啱, Guitar Tuner就有呢個 function,你聽完個音之後,再 tune自己個結他, check吓有冇走音,真係好方便。」

下載:http://itunes.apple.com/us/app/guitar-tuner/id310457191?mt=8

祖兒電話救命鐘

容祖兒
容祖兒
12345678910

最愛 app: Viber  Free
容祖兒早前到內地的酒店休息時,突然有人走入她的房間,當日她就是靠「 Viber」這個 app求救,她說:「嗰吓我第一時間開咗 Viber呢個 app打畀人求救,而且你開咗 Viber之後,佢個 phone book就會顯示你邊個朋友有用呢個 app,仲可以打長途電話。」

下載:http://itunes.apple.com/us/......hone-calls/id382617920?mt=8

Stephy瑜伽鬆筋骨


鄧麗欣
鄧麗欣
12345678910

最愛 app: Fit for Rhythm  Free
鄧麗欣( Stephy)強烈推介的是「 Fit for Rhythm」,這個遊戲與 wii fit相似,玩家要拿着 iPhone跟着指示做運動, Stephy說:「呢個 game有好多瑜伽動作,玩 game之餘又可以鬆吓啲筋骨,同埋每個動作 keep住嘅時間唔同,做啱咗一個動作先可以過關。」

下載:http://itunes.apple.com/us/app/fit-for-rhythm/id368690835?mt=8


謝安琪硬銷關楚耀
謝安琪

謝安琪
12345678910

最愛 app: Kelvin Kwan 關楚耀.一年  Free
謝安琪( Kay)今次不只是推介 app,更是為了同門關楚耀宣傳他的個人 app,這個 app最適合 Kelvin的 fans,她說:「入面有好多 Kelvin嘅相、 MV花絮,呢啲睇報紙雜誌都未必有 o架,另外就係佢嘅活動消息,聽講佢嚟緊仲會加埋 live chat,直接同 fans傾偈。」

下載:http://itunes.apple.com/hk/app/id385558940?mt=8

王菀之統籌婚禮師
王菀之

王菀之
12345678910
最愛 app: Wedding Dash $23.3港元

這是一個籌備婚禮的遊戲,玩家要安排賓客的座位、婚宴的食物等,最重要速度快。王菀之說:「我玩呢個 game玩到上晒癮,之前佢有一個類似嘅 game係管理一間餐廳,今次變咗搞婚禮,玩完之後我發覺自己嘅速度感差啲。」另有免費試玩版本。

下載:http://itunes.apple.com/us/app/wedding-dash/id303337299?mt=8

周柏豪變走粒暗瘡

周柏豪
周柏豪
12345678910

最愛 app: TouchRetouch $7.7港元
周柏豪這個 app神奇之處在於可以執走相片中不想要的東西,他說:「你只要括住張相入面你唔想要嘅範圍,之後就會自動消失。好似有時塊面有粒暗瘡、張相隔籬多咗個唔識嘅人,都可以變走佢,仲會自己幫你補番空位嘅顏色。」 TouchRetouch另有免費版本。

下載:http://itunes.apple.com/us/app/touchretouch/id373311252?mt=8

鄭融錄音搵歌名

鄭融
鄭融
12345678910

最愛 app: Shazam  Free
鄭融很喜歡聽英文歌,不過很多時都會記不起歌名,而「 Shazam」就可以解決這個問題,她說:「有時去到啲時裝店會聽到人哋播啲歌好好聽,但又諗唔起首歌叫乜名,只要你開咗呢個 app收音,大概 30秒,佢 scan完之後,佢就會顯示番首歌名出嚟。」

下載:http://itunes.apple.com/us/app/shazam/id284993459?mt=8

孫耀威隨身 Scanner

孫耀威
孫耀威
12345678910

最愛 app: Genius Scan  Free
「 Genius Scan」的作用就有如一部真正的 scanner。孫耀威表示很多時都會用 Genius Scan掃描身份證及文件,他說:「你只要影張身份證,之後佢就會 scan,變咗黑白,好似影印機一樣,你就可以用 iPhone嘅 WhatsApp或者 email畀人,有咗呢個 app就唔使搵 fax機啦。」

下載:http://itunes.apple.com/us/app/genius-scan/id377672876?mt=8

安仔新相舊 mood

許志安
許志安
12345678910

最愛 app: Old Photo PRO  Free
許志安最喜歡的一個 app叫「 Old Photo PRO」,它的功能是將相片變得懷舊,他說:「用 iPhone影完一張相,你就可以 edit張相,佢會將張相個 tone變得好懷舊,又可以調校光暗、對比,之後仲有好多嘅唔同相框邊畀你揀,整完張相出嚟嘅效果好有 40年代 feel。」

下載:http://itunes.apple.com/us/app/old-photo-pro/id400680685?mt=8

方大同隨時練結他

方大同
方大同
12345678910

最愛 app: AmpliTube $155.5港元
「 AmpliTube」是一個與結他有關的 app,方大同說:「呢個 app真係好方便,我可以隨時隨地練結他,不過電結他係要接駁一個結他 amp,但係有咗呢個 app,再買多一個插就可以連接 iPhone或者 iPad,我就可以幾時都練到啦,而且佢個效果都好像真。」

下載:http://itunes.apple.com/us/app/amplitube/id373524000?mt=8


沒有留言: