Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2009年11月20日星期五

HK JunkCalls (香港廣告電話黑名單)



香港既廣告電話真係越來越多,而當電訊管理局推出咗「拒收訊息登記冊」之後就只係將"電話錄音廣告電話" 變咗做 "真人對話廣告電話",都唔知點解有咁多人做 Cool Call !!

未有呢個 App 之前我都只係每次收到廣告電話之後就加入去一個叫 "廣告電話" 既 Contact 入面,當下次再有同一間公司打來就會顯示為 "廣告電話",我就會飛佢去留言信箱 !!

而今次介紹既新 App - HK JunkCalls (香港廣告電話黑名單) 就可以一次過幫你將 1015個黑名單電話建立一個叫 "Junkcalls List"既 Contact 入面 !! (大家可能未必知 iPhone 一個 Contact 裡面係可以加入超過一千個電話 !!)

咁以後就唔會咁易再聽到廣告電話,而且呢個 App 有一個舉報既功能,只要大家提供番最新既廣告電話,呢個黑名單一定會係最 Update 最準確 !!

不過呢個 App 無即時更新既功能,更新電話黑名單只有依靠作者勤力 d 去更新軟件 !!


舉報既功能,只要大家提供番最新既廣告電話,呢個黑名單一定會係最 Update 最準確 !!

另外大家想了解多 d 廣告電話黑名單既 Update 資料,可以上去 Facebook Group 睇真d

Price : FREE

2009年11月19日星期四

iPhone Backup Utility v3.0 (iPhone 備份)

今日介紹呢個 iPhone Backup Utility 係可以將 iPhone 裡面既重要資料做一個 Backup,而且仲可以選擇你需要 Backup 既資料,當然可以 backup 最基本既Contact/Calendar/Notes,另外 Call History/SMS/Mail/Bookmark.....都可以 !!

呢個軟件只可以在 PC 上安裝(支援 Windows XP/Vista/7 ),同時 PC 需要已經安裝 Microsoft .NET Framework 3.5;而 iPhone 就必須要 JB 及已安裝 SSH 才可以用到 !!

iPhone Backup Utility 係會用 SSH 方法連接 iPhone,你只要輸入番 iPhone 既 IP Address,就可以用 WiFi 或者 USB Cable (需要配合 iPhone Tunnel Suite - IP : 127.0.0.1) 去 Backup iPhone 上指定既設定及檔案 !!

簡單易用,而且 Backup 出來既 iPhone Files 係會壓縮後存放在一個 IPB 檔案內方便收藏 !!

但 Restore 功能暫時係唔可以選擇 Restore 個別檔案,但你都可以用 7-Zip 打開 IPB 檔案抽取個別檔案再人手抄回去 iPhone !!

安裝好第一次用 iPhone Backup Utility 係要入番去 Settings 輸入番 Username & Password,iPhone OS Version 等等選項



首先要輸入番 iPhone 現在既 IP Address


跟著可以選擇番想要 Backup 既項目


係主頁按 Backup 就會開始執行備份


Backup 咗既 IPB Files 係會存放係 C:\Documents and Settings\UserName\My Documents\iPhone Backup


而用番 7-Zip 打開 IPB 就可以找到個別設定檔案


因為用 WiFi 連接做 Backup 都會幾耐吓,如果你有用 iPhone Tunnel Suit 3.0 就可以使用 USB 線直接 connect iPhone 再行 Backup,不過 IP Address 就要改用番 127.0.0.1 就可以 !!


就算要 Restore 都好簡單,按 Browser for *.ipb file,搵番想 Restore 既 IPB File 後,再按 Restore 就會開始回覆番先前 backup 咗既資料(小心使用) !!


如果用落有問題就可以睇番 Video Tutorial !!


下載 iPhone Backup Utility : http://www.inforall.net/products/ibu

2009年11月18日星期三

iResign (老闆我唔Do, 30秒後就會收到我封辭職信)


iResign 可以就你對老闆(或者份工)既喜惡,唔駛30秒就可以 send 到封辭職信比你老闆 !!
只要選擇安上款,收信既 Email Address,同埋你對老闆(或者份工)既喜惡,就可以先 Preview 再 send 出去 !!iResign 可以一條龍幫你攪掂晒 !!





Price : FREE


Cows In Space (iPhone Game)



一個好簡單易上手既 Game,只要將 "紫色球" 彈出令 "星星球" 撞向 "牛" 就可以救了牠,將d牛救晒就可以過版,有50版,好好玩,暫時 Promote 由 US$0.99 減到去 Free 唔收錢 !!





Price : FREE

迷你倉搜尋 (儲存易迷你倉 - 自家宣傳 App)



每晚都係電視見到廣告既"儲存易迷你倉",居然做咗一個 iPhone App 去自我推廣 !! 有齊晒各區既 "迷你倉" 地址、地圖、收費表等等既資料 !! 唔知死對頭 "時昌迷你倉" 會唔會又出個 iPhone App 去鬥過 ?!

App Store 既介紹 :
儲存易迷你倉集團成立於2002年,致力為大眾市民解決家居辦公室擠迫的煩惱,短短數年間,分店數目超過50間,迷你倉數量超過15000個,面積超過50萬呎,遍佈港、九、新界、澳門及新加坡,成為亞洲最大的迷你倉集團,儲存易鄰近港鐵,交通方便,24小時智能保安,強大車隊,一站式專業搬運,安全可靠,免費手推車服務,細心周到,儲存易有多款迷你倉選擇,租用迷你倉,快捷方便,客人使用智能卡,24小時自由出入,年中無休,儲存易迷你倉集團,是你星級之選,開倉熱線 82020811


Price : FREE