Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2009年9月26日星期六

Real Football 2010 (實況足球 2010)



Gameloft 公司已經發布了 Real Football 2010 (實況足球 2010) ,一個繼 Real Football 2009 既後續足球遊戲,得到國際球員聯合會(FIFPro)的使用許可,可以使用現實真正的球員名字,8個聯賽,245支球隊,14個3D模仿真實的體育場館和真人語音旁述。


玩家現在可以通過網上或 WiFi 或藍牙和朋友進行對賽,而出版商提供 Gameloft Live!網上正式比賽,完成比賽後成績可以增加全球排名

此外,玩家也可以炫耀自己喜愛的球賽 Video 直接上傳到 YouTube,而在主菜單 RSS 會顯示所有最新的足球賽事。遊戲的玩家數據庫更會自動更新,以反映最近的變化在現實世界中。

在俱樂部主模式(Club Master Mode),玩家可以帶領自己喜愛的球隊進行一季賽事,可以買賣球員及必要時調換球員。

Real Football 2010 - iPhone/iPod Touch Trailer


試玩介紹


Price : US$6.99



2009年9月25日星期五

SmartScreen (令 iPhone 係 Lock Screen 都可以有 Widget 功能)

MediaPhone 公司開發了 SmartScreen For iPhone,安裝呢個 Apps 後可以令你既 iPhone 係 Lock Mode 既時候可以使用唔同既 Widget,例如天氣、股票報價、月曆等等,仲可以隨意移動個 Widget Object 去唔同地方或其他分頁。





而且 SmartScreen 更支援 Multi-Pages,及提供 SDK (今年11月先出) 比 Developer 去開發更多既 Widget 比 SmartScreen 用,就好似 iGoogle d Widget 咁多元化 !!

呢個 Apps. 係需要安裝係 OS 3.0 以上同時已經 JB 咗既 iPhone/iPod Touch 之上,而咁夠膽去攪 iPhone 既 LockScreen,Apple 當然唔會比佢係 iTunes App Store 度售賣 !!

呢個 App 仲未賣街,大家睇住 Video Demo 先睹為快 !!


2009年9月24日星期四

《蘋果日報》隨身版 Appledaily Mobile



《蘋果日報》隨身版是新一代的新聞資訊平台,iPhone 及 iPod Touch 用戶可在 iTune 下載及安裝本程式,讓你隨時、隨地、隨心閱讀您最喜愛的蘋果日報。


圖片新聞,極速瀏覽
每日精選最重要的新聞圖片,讓你極速掌握當日新聞脈搏。




蘋果內容,每日更新
透過 iPhone 縮龍成寸,整份蘋果日報的內容就在你一手掌握中,而且內容透過連線每日更新,緊貼時事最新發展。



新聞影片,聲情並茂
《蘋果日報》隨身版提供編採人員現場拍攝的採訪片段和精心製作的動畫影片,令你彷如置身事發現場一樣。



新聞資訊任你 flip and flick
《蘋果日報》隨身版特別裝備專為iPhone度身訂做的操作介面,瀏覽新聞資訊盡在彈指之間,單手即可操作,可說是歷來最輕鬆愉快的讀報體驗。







其他精彩功能

投訴/報料,全民記者
把你認為值得關注的事件和照片透過《蘋果日報》隨身版獨有流動報料功能傳送給我們,專業的編採人員自會為你跟進。


離線瀏覽,無懼覆蓋限制
《蘋果日報》隨身版支援Wifi 和預先下載離線瀏覽等功能,就算你置身數據服務覆蓋範圍以外的地區,也可確保激新新聞資訊從不離身。


其他刊物,陸續有來
繼《蘋果日報》以後,其他報刊的隨身版將陸續有來,敬請密切留意。

Price : Free


2009年9月22日星期二

現在係 Apple Online Store 訂購 iPhone 3GS 只需要 5-7 日


現在係 Apple Online Store 訂購 iPhone 3GS 只需要 5-7 日!!


2009年9月21日星期一

匯豐卓越理財中心 (HSBC Premier Centre) 有免費 WiFi 可以用

今日去匯豐銀行櫃員機攞錢,都要排4-5個人先到我,咁當然攞部 iPhone 出來上網睇吓新聞 !!

點知一開 Safari 就彈出 WiFi 選 Access Point 既 Screen,通常都係出 PCCW 而無 Y5-Zone,而且仲要係好得一格好弱既 WiFi singal;

點知今次係彈出 HSBC Premier WiFi 仲要係無鎖果隻 WiFi,不過個心都諗住 HSBC 邊有咁好死有免費 WiFi 比普通客可以用,一定要 Login 先用到 !!




咁咪點選 HSBC Premier WiFi 再上去 "Yahoo!! 香港" 無問題開到個網頁,出番去試吓"睇股價" OK 無問題,再試吓其他 Apps 用唔用到,"HK Weather"、"Twitter"、"Facebook"同RSS Reader 都完全無問題可以更新到資料,而且上網速度都幾快 !!!

下次如果想上網就睇吓附近有無"匯豐卓越理財中心 HSBC Premier Centre",可能已經安裝咗免費 WiFi !!

2009年9月20日星期日

Cydia 幫你 Backup iPhone 3GS 既 "ECID SHSH" file

iPhone/iPod Touch OS 3.1 都已經出咗個幾禮拜,暫時 iPhone 3GS 都未能夠 JailBreak 到,如果你之前無 Backup iBEC & iBES 呢兩個 Files,現在可以經 Cydia 軟件幫你由 Apple Server hash 個 "ECID SHSH" file 去 Cydia Cache Server,方便用來 JailBreak OS 3.1 !!

上次未做既 iPhone 3GS 網友就快d去做,因為呢個服務唔係永遠開放,會隨時關閉結束 !!

1. 首先要將 Cydia Installer 更新至 1.0.3044-65 版本(或較新版本)


2. 當重開 Cydia 時就會見到以下晝面,只要按一下"Make my life easier, thanks !" 就可以


3. 跟著 Cydia 頂會出現 "This device has a pending TSS request",表示 Cydia Cache Server 已經輪候處理你的要求 !!


4. 等咗差唔多 20 小時,終於出現 "This device has a 3.1 ECID SHSH on file",即係代表 Cydia Cache Server 已成功幫我部 iPhone 3GS 備份咗 ECID SHSH file