Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2008年11月15日星期六

FaceCall v1.2 (自建一按即撥電話 Icon)


呢個 Software 可能係好多 iPhone 使用者好奇期望既軟件,就係可以自建一按即撥電話 Icon 在 iPhone 主畫面上;只須要3個步驟就可以好容易建立一按即撥(Speed Dial) Icon !!



FaceCall Support Web Site : http://facecall.wuonm.com

Price : US$2.99

Ontime HK v1.2 Update (愉景灣/珀麗灣巴士渡輪交通時間表)


在 Ontime HK v1.2 増加了 "珀麗灣 (Park Island)" 對外巴士及渡輪交通時間表,増加了"愉景灣遊艇會 (Discovery Bay - Marina Club)" 巴士班次;同時更正了"愉景灣 Buse 4"既班次 !!



Price : Free



之前介紹 : Ontime v1.1 (愉景灣對外巴士及渡輪交通時間表)


Belkin Switch-to-Mac USB Cable

>

Belkin 出左一條 Switch-to-Mac USB Cable,只要將 Cable 兩邊各自連接 PC/MAC USB Port,再配合 Belkin Migration Assistant 軟體就可以好容易將 PC 既 Data 傳輸至 Mac 上。

主要功能 :
Emails (Outlook to Mac Mail)
Internet browser settings (Internet Explorer to Safari)
Photos (My Photos to iPhoto)
Music (My Music to iTunes)

作業系統要求 :
PC : Windows XP or Windows Vista
Mac : Mac OS X v10.4 and v10.5



Belkin 網址 : http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage.process?Product_Id=460722

2008年11月14日星期五

Winodws Mobile 6.5 諜照 ?!

近日網上流傳出兩張 Microsoft Windows Mobile 6.5 既照片,是真是假只有等待 Microsoft 正式公佈及發放官方照片先可以証實 !!

六角蜂巢形既 Menu


Today 晝面

2008年11月13日星期四

iPhone Firmware v2.2 可能會在11月 21號推出

一個網上消息,Apple 好可能會在今個月 21 號發放 iPhone Firmware v2.2,目前已經有人在 v2.2 Beta 裡發現以下既新功能 :

  • Google Street View - 360度街景模式


  • 可以直接係 iPhone 上 Download Podcast 節目


  • 支援日本地區既 "繪文字" 圖案 Icons (Japanese Emoji icons)


  • 刪除 Application 前用家可以給予 Star 評分


  • 可以選擇開關文字輸入自動更正(Spell Check - Auto Correction)
  • Safari 內會有一個搜尋欄

2008年11月12日星期三

九方 iPhone 3G (香港人開發的中文輸入法)


九方中文輸入法終於登陸了 iPhone 3G , 相信會有好多用家支持 !!
不過要安裝九方 「iPhone 3G」首要條件就係要先完成 JailBreak (破解)程序 !!

系統需求

  • iPhone 3G
  • iPhone 2.0 - 2.1系統
  • iPhone 已經完成 JailBreak(破解)程序
  • Cydia
  • 記憶體 4MB
安裝 / 下載方法 (Cydia)

  1. 請先啟動「Cydia」這個程式。
  2. 按下方的「Manage」。
  3. 按「Source」來顯示來源。
  4. 如果之前沒有安裝過九方,或者沒有九方的來源,請按右上方的「Edit」,否則跳到步驟10。
  5. 然後按左上方的「Add」。
  6. 請在網址列位置輸入:http://iphone.q9.com.hk/ 然後按「Add Source」。
  7. 進行網址驗証。進行更新來源。
  8. 完成更新來源,請按「Return to Cydia」返回來源頁面。
  9. 按「iphone.q9.com.hk」的來源。
  10. 此時會看到「九方中文輸入法iPhone版」的安裝檔案,請按下這個項目。
  11. 然後按右上方的「Install」準備安裝。
  12. 再按右上方的「Confirm」確認安裝。
  13. 接著開始下載安裝檔案。
  14. 完成下載後便立即安裝「九方輸入法」。
  15. 安裝完成後,上方會出現「Complete」字樣,請按「Reload SpringBoard」來結束安裝程序。
功能 / 特色








Price : HK$180
Source : Cydia (http://iphone.q9.com.hk/)

九方網址 : http://iphone.q9.com.hk/

Gmail 睇到 Google Calendar、 Google Doc

用開 Gmail 既網友都知道在Gmail網頁介面左手邊有"交談(Chat)"、"標籤 (Labels)"、"邀請朋友(Invite a friend)"的小元件(Gadgets),這些小元件都係由 Google 實驗室 (Google Labs)構思開發。

Google Labs 現在又有新既 Gadgets 推出,就係 Google Calendar (日曆)和 Google Docs (文件)。在 Gmail 既 Setting 裡面,你就會發現多了一個 Labs (小工具)既設定,只要啟用(Enable) 「Google Calendar gadget」 和「 Google Docs gadget」,當按 "Save Changes" 後再重新載入 Gmail 介面時;


你就會見到在左手邊會出現了呢兩個 Gadgets,咁就可以睇到今天有什麼約會、或者係最近係 Google Doc 使用過既文件;


如果你係用緊中文顯示介面而仲未見到「 小工具」呢個設定(因為 Gmail 係分批加入呢個功能),你必需將介面語言設定成 English 顯示介面先會見到 Labs 既設定。(設定完畢後可以再轉番做中文顯示介面)。




其實 Google Labs 仲有其他 Gadgets ,當中「Navbar drag and drop」就係可以將 Gadgets 既位置移動,咁你就可以將 Gadgets 搬上搬落。


如果想用其他人寫比 Google 既 Gadgets 就可以 Enable「Add any gadget by URL」呢個 Gadgets

你只要將第三方元件既 XML 檔案網址輸入再按 "Add"就可以,咁就可以加入更多更方便既第三方元件。

iPhone 網上攝影大賽 ?!

由網站 kelbytraining 舉辦的iPhone Photo Contest 攝影大賽有了結果,只要有創意同耐心,iPhone都可以拍攝出幾靚幾真既相片 !!

呢張就係獲得 "Best in show" 既照片


想睇其他得獎照片就可以去以下網站
http://www.kelbytraining.com/iphonecontest

Cro-Mag Rally v1.0.4

呢個Game係WWDC 2008用作示範,開發商話只係用左3天就開發完成左呢個遊戲。既然 3HK 用呢個 Cro-Mag Rally Game 係香港賣廣告,就等我就介紹一下呢個 Game !!

一個 3D 既原始人賽車,選擇"PLAY GAME"開始遊戲,遊戲分開兩個模式(RACE=同另外3架車鬥快完成3個圈賽事、GATHER=在賽道上取下足夠"箭咀型石頭"),跟著就可以選擇賽道場景(DESERT、JUNGLE、GLACIERS、CRETE、GREAT WALL、GIZA、MEDIEVAL、VIKINGS、ATLANTIS),繼續會11款石頭車比你選擇(款款都類似聰明笨伯架車),最後就係選擇原始人角色性別(唔係男就係女)。

賽道沿途會有障礙物,同時亦有道具(Powerups)可以取。

操作方式:左下角的 F(向前加速),R(向後表加),R右邊的輪子的圖案(煞車),將iPhone左右擺動就可以轉左轉右;右下角的骨頭可以使用武器(Weapon)攻擊前面或是後面的車,骨頭旁邊的圖案顯示目前正在使用的武器。

在遊戲途中只要在畫面中間位置點擊兩下,就可以暫定遊戲、離開遊戲、檢視 SETTINGS。








試玩片段

Price : US$1.99

2008年11月10日星期一

3香港新 iPhone 3G 電視廣告

今晚係 TVB 見到兩個新 iPhone 3G 電視廣告,真係估唔到 3HK 到現在先再賣 iPhone 3G 電視廣告,仲要一晚內出兩個唔同版本既廣告 !!

第一個係講月費最低 $188 就可以擁有 iPhone ;

第二個就係賣好容易係 App Store 買 Game (Cro-Mag Rally),Downloa完就即時玩得,仲可以將部機打橫來玩Game,利用方向感應器來控制遊戲。




但係 3HK 唔係全力推緊 Sony Ericsson XPERIA 電話 ?!

2008年11月9日星期日

Ontime v1.1 (愉景灣對外巴士及渡輪交通時間表)


如果你居住係離島,或者要去離島,對於成日要趕車趕船既朋友,呢個軟件就一定到你 !!

Ontime HK 係一個愉景灣對外巴士及渡輪交通時間表,同時有埋其他離島渡輪既時間表。

軟件最大既特色係會顯示到「剛剛開出」同「下四班將會開出」既巴士渡輪開出時間,同埋會計算埋同現在時間相距仲有幾多分鐘 !!



作者已預告 v1.2 將會加入以下既功能,下一個版本預計會係11月18日推出
- More routes: Kai To
- Add route information of buses and MTR
- Traffic cameras
- Weather information
- More animations and sound: clock actually ticking, count down noise


作者網站 : http://tiandiweb.com/products/ontime

Price : Free
Source : Apple iTunes App Store

老地方冰果室 v1.1 ("老地方冰果室" 網站專用 RSS Reader)


這是一個專門給 iPhone/iPod touch 所使用的 RSS Reader 軟體,使用者可以用來閱讀"老地方冰果室" 的新聞內容與交流區內的討論。

如果你係一個 Apple Mac User,"老地方冰果室" (http://www.frostyplace.com) 呢個網站你就一定會認識,係一個蘋果電腦麥金塔(Apple Macintosh)繁體中文專業資訊交流網站。

勁呀,專業到可以自己出一個專用 RSS Reader !!



Price : Free
Source : Apple iTunes App Store