Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2008年11月9日星期日

Lonely Planet Mandarin Phrasebook v1.1 (英語翻譯普通話)


今次介紹呢個軟件主要係英語->普通話旅遊常用會話,比外國講英語既人去學習旅遊常用既普通話,主要係由11個大分類再細分數個小分類,再有唔同既常用句子,Click去你想睇既句子(黑色子)就會顯示"簡體中文句子"(藍色字)及由真人讀出句子,句子下會有拼音(綠色字)參考。

旅遊會話係十分貼心合用,我係一個港燦,對於我自己國家既語言普通話,我都係靠聽歌唱K先識少少,
我仲以為講歪少少就係普通話。呢個軟件就幫到我去學習普通話,仲可以同時學埋簡體字 !!




Lonely Planet Publications 公司亦有10款相同系列英語翻譯其他語言既 iPhone 軟件,


其中呢個就係英語翻譯去廣東話既版本(賣緊 US$6.99)


這個 Software 在 Apple iTunes App. Store 原價係賣緊 US$6.99,唔知點解突然會變做 Free App,仲唔快d去 Download !!

Price : Free (原價 US$6.99)
Source : Apple iTunes App Store

沒有留言: