Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2009年12月11日星期五

Dragon's Lair 龍穴歷險記


龍穴歷險記 (Dragon's Lair) 係一個全動態動畫交互遊戲,係1983 年已經出現在 PC 上,今次 EA 重新打做既 iPhone 版本,玩家將扮演可愛勇敢的年輕勇士拿著短劍,隻身前往陰森恐怖的荒野城堡中營救公主,眾多該系列中的人物將悉數登場,在眾人的協助下我們的武士要面對的是全新的怪物以及隱藏在陰影中的重重殺機。

玩家將置身於精美手繪的動畫世界中,親身體驗到一個令人難忘的冒險旅程! 遊戲劇情為經典的正邪之戰,作為勇敢的騎士,玩家的任務就是隻身闖入龍穴拯救公主,並打敗埋伏在城堡中的邪惡巫師。

玩家會在歷險中遇到各種敵人,例如暴徒,蜥蜴王,或者閃電蜉蝣等還要穿越陷阱以及重重迷宮 !!

遊戲中玩家對時間的把握十分重要,要有快速和正確的的反應控制,才能繼續探險旅程至闖入龍穴拯救公主 !!




Price : US$4.99


2009年12月7日星期一

Realtime HK Stock (查詢香港即時股價)


自從聯交所係10月5日開始網開一面,讓投資者暫時可在僅有的三個網站上免費點撃查詢即時股價,呢個已經係第二個免費查詢香港即時股價既 iPhone App,第一個係 港股 HK Stock 之前都介紹過比大家 !!

今次介紹既 Realtime HK Stock 最大特色係可以自定想睇既股票組合,咁就唔駛逐隻逐隻股票打號碼入去睇報價 !!

操作易單易用好似 iPhone 跟機既 Yahoo Stock,只要輸入番想睇既股票號碼就可以 !!

不過呢個 App 都仲有進步既空間,最好就可以顯示番股票既名稱同埋自動更新(1-3 mins) 就 very good !!



Price : FREE