iPhone、iPod Touch 下面嘅工作列(Dock)可以隨意放置著4個最常用嘅 App Icon,你可以自行變動自己常用的軟體,主畫面一頁最多可以放上 4x4 共16個 App Icon。

不過如果你認為唔夠嘅話,只要 JB 改機後係 Cydia Installer 安裝下面介紹既 App,就可以讓你的每一頁都放入更多軟體,最多可以達到 7x7 = 49 個 Icon,不過畫面也會變得相當擠迫,好唔好用就睇番你嘅個人習慣。

Five Icon Dock

如果想把工作列(Dock)變成可以放五個 App Icon,只要安裝「Five Icon Dock」就可以。

part575.PNG

Five-Column SpringBoard

安裝 Five-Column SpringBoard 後,你既主畫面(Home Screen)一行就可以放五個 Icon。

part576.PNG

FivelRows

而呢個 FivelRows 就會整夠一頁5行比你放 Icon。

part577.PNG

如果你將上面三個 App 一齊用既話,一頁就可以放 30個 Icon

part579.PNG

如果你仲想挑戰極限既話,目前最多可以讓你一頁擺到49個 Icon,比原本的16個還多了3倍!而你只需要安裝7x7SpringBoard就 OK !!

part5122.PNG

Source : Cydia Installer