Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2009年2月1日星期日

WorldView (瞬間看地球)



WorldView 係一個 Web Cam Image 既瀏覽器,可以睇到世界各地6700部 Web Cam 拍攝既照片 !!

咁你就可以在 iPhone 上「瞬間看地球」,同一時間觀看世界各地既照片 !!

如果想睇實時(Live)照片或者想自已加 Web Cam 網址就可以購買另一個付費版 WorldView Live (US$2.99)



係唔同時間打開 WorldView, 就會見到唔同既景象


利用搜尋的功能找尋你想要的城市 - 例如 "new york"
想知多d資料只要 Click "藍色箭咀",仲可以睇埋地圖(Show Position)


我 Bookmark 咗既城市照片 !!


當觀看照片時,只要轉部 iPhone 就可以橫向(Lanscape)觀看


其他附加功能都好實用


在「Random」版面,就會隨機選出不同地方的 Web Cam,咁就真係可以「瞬間看地球」!!


而 "Featured" 就有 New / Recent / Popular 既 Web Cam 比你選擇,在 Popular 裡面當然有"巴黎鐵塔"同"金字塔"


Youtube Video Demo



Price : Free


沒有留言: