Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2010年10月29日星期五

iPhone App : Talking Halloween Pumpkin Free 鬼聲鬼氣夠晒邪


早排果隻 Talking Tom Cat 攪到好多女仔成日都對住部 iPhone 同隻貓仔講嘢,佢就會用好 Cutie 既聲重複你既說話,而小朋友就最鍾意打暈隻貓。

至於呢個 Talking Halloween Pumpkin Free 就照抄,不過今次你就係對住個南瓜頭講嘢(記著要先按 Rec 制),然後恐怖南瓜頭就會用好低沉嘅聲線不斷 Loop 住講,加埋d背景聲,最多可以錄低10段說話,真係鬼聲鬼氣夠晒邪 !!


iPhone Screenshot 1 iPhone Screenshot 2

Price : FREE

沒有留言: