Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2011年4月13日星期三

炒燶 iPhone 4周街蟹貨



蘋果 iPhone 4終於炒燶!隨着蘋果官網自周日起大開中門供應 iPhone 4,炒家信心近兩日逐漸崩潰,出現「大時代」式恐慌性拋售。一部 16GB版本 iPhone 4行貨原價$4,988,上星期炒價約$5,200,呢兩日一度跌至$4,700,每部要蝕$288,全港頓時遍地唉瘋蟹民,長達九個月嘅全民喪炒期告終。


一日收過千部

放大圖片
有蟹民托一大箱 iPhone 4去先達放機,有在場網民話,連埋鏡頭以外嘅新機,該蟹民一共蟹咗 260部。
有蟹民托一大箱 iPhone 4去先達放機,有在場網民話,連埋鏡頭以外嘅新機,該蟹民一共蟹咗 260部。
12345678910
「好似世界末日咁,連床下底儲埋幾件貨都拎埋出嚟放,個價有乜可能唔冧?」旺角先達水貨商劉志剛形容,近兩日先達有大量炒燶唉瘋嘅蟹民散貨,佢間舖一日就收過千部機。八方在網上見到一張相片,有人抬一大箱 iPhone 4到先達脫手,目擊網民指鏡頭外其實仲有過百部機,據稱呢個蟹民每部$4,800元一口氣放售 260部,以每部蝕 200蚊計,咁就冇咗 5.2萬元。
人人怕坐艇,唔少蟹民網上散貨,「你係咪要 iPhone 4?我 4,800賣畀你」。多個討論區都有人出讓全新 iPhone 4,平均價$4,800,要錢唔要機,坊間盛傳某「數字台」電訊商有 3萬部 iPhone 4存貨,可能係全港最巨「大閘蟹」。
今次 iPhone 4炒價崩圍,全因蘋果突然持續出貨。有蟹民指過去蘋果官網開售 iPhone 4,唔夠一個鐘頭就被訂爆,出貨期亦要兩星期以上,好多時仲被蘋果 cut單,所以通常一開賣就有咁多訂咁多。點知周日開始蘋果官網 iPhone 4長賣長有,炒家心知不妙想 cut單,蘋果卻已經送貨,結果即時扮蟹。

水貨仍有市場

此外,以前買家向蘋果退回 iPhone4,只係畀 100蚊手續費,但早前蘋果更改條款,退貨要扣機價 15%費用,即係以$4,239回收,炒家唔想上身即蝕$745,有蟹民更呼籲「苦主」去銅鑼灣蘋果總部抗議!
16GB版本 iPhone 4炒價最高峯達$9,800,劉志剛叫炒家鎮定啲,因為內地 iPhone 4定價貴香港 1,000蚊,水貨仍有市場,「跌極都值$4,900,只要大家唔恐慌性拋售,個價會企穩」。

沒有留言: