Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2010年8月13日星期五

PDF Patch - JB 機自行修正 PDF 安全性漏洞問題



Cydia 既作者 Saurik 已經將 PDF 安全性漏洞的修正檔案透過 Cydia Installer 發佈。


如果你已經 JB 而唔想自己部機受到 PDF 安全性漏洞的威脅,你可以係 Cydia Installer 安裝 PDF Patch 軟件去修正 PDF 安全性漏洞問。而且係完全免費,不但支援最新的 iOS 4.x,就算你仲係用緊 Firmware 2.x & 3.x 都可以安裝,或者係比 Apple 遺棄既 iPhone 2G 都可以自行從 Cydia 下載安裝。

如果你先前已經安裝過 PDF Loading Warner,當安裝 PDF Patch 既時候會自動 Uninstall,咁就唔駛 Download PDF File 既時候再比d無謂既 Warning 去嚇你 !!


沒有留言: