Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2010年8月14日星期六

通宵排隊買 iPhone 4 值得嗎?


豐澤都幾好野......最少貨間舖只得十幾部貨,大家做乜咁辛苦去排隊?未必買到 !!

有人真係排通宵


有人要瞓街


係商埸排就舒服d !!


點解唔上網訂?

早買早享受!
即賣搵快錢!
為搏紅顏一笑!

最新 Twitter 消息:
係將軍澳舖,十幾個人排隊,但都係冇晒機!要先排隊入去畀錢訂!一有貨再通知!(攞16號籌都買唔到,真係無貨賣!!)

最新高登網上消息:
豐澤都幾好野......最少貨間舖只得5部 iPhone 4 賣 :
金鐘太古廣場~5部,又一城~10部,新都城~10部,東港城~10部,鑽石山~15部,九龍灣~10部、九龍塘~10部、美孚~8部、深水埗~7部 !!

相信今次豐澤貨源非常不足,通宵排隊又買唔到既網友,有d買唔到現貨就聽店員氹落咗3成訂等下一水貨,有d就被遊說上台/轉台就可以即出機 !!


沒有留言: