Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2010年8月9日星期一

iPhone HK App : Toys R Us HK (香港玩具”反” 斗城)


香港玩具”反” 斗城 iPhone App為您帶來更多至fun內容及獎賞。留意暑期玩具手冊、網站以及各店舖,破解“R” code 密碼,立即連接至cool影片以及其他至fun 內容。破解愈多 “R” code 密碼,愈多獎賞、著數等著您…

特色:
• WOW Finder -解開 “R” code 密碼,即立即連接不同至cool 影片及至fun 內容
• 至WOW 獎賞 - 只需要輸入您的資料、並解開愈多 “R” code 密碼 ,愈多獎賞…
• WOW History – 追蹤及翻看至fun影片
• 透過google map找尋香港玩具”反” 斗城分店
• 跟朋友於facebook 上分享至fun內容
• 加入香港玩具”反” 斗城的facebook羣組 以及瀏覽香港玩具”反”斗城網站

破解"R Codes"密碼小秘技 :
其實很簡單,只要好似影相咁,影得清清楚楚就得,影得濛查查,同反哂光就唔掂... 因為系統都讀唔到o個密碼。
當然,如果電訊網絡太弱都有問題... 因為都傳送唔到個密碼俾系統,咁就"無解"啦 。



Price : FREE

沒有留言: