Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2010年8月10日星期二

網絡義士自資設網站 hkjunkcall.com ,對抗推銷電話 !!

八達通出賣客戶個人資料醜聞,只是冰山一角,要對抗形形色色的推銷電話,小市民只有靠自己。 IT達人胡文翰化身網絡義士,收集資料,今年初自資成立網站 hkjunkcall.com,又在 facebook 開設群組「廣告電話黑名單」,展開一場截擊戰。



曾被媽媽指摘斷人衣食
「 08年我開始收到錄音同短訊式嘅推銷電話,我當時就覺得好大鑊,咁落去唔得了。」本身是電腦程式編寫員的胡文翰指出,一部價值數千元電腦加上程式,便可以無限重撥錄音電話,將來香港人隨時一日接幾十個推銷電話,觸發他上網起義。當時已經有網民整理推銷電話清單,胡文翰接手後在各個討論區發佈,繼續收集網民報料。

雖然其後政府監管錄音推銷電話,但人肉推銷電話仍然無日無之,胡文翰收集資料越來越多,今年初自資成立網站 hkjunkcall.com,又在 facebook開設群組「廣告電話黑名單」,至今資料庫內有超過三萬組推銷電話號碼,對照不同公司名稱。幾位網民則義務編寫智能手機程式,對應 iPhone、 Android、 Windows Mobile等系統,可以攔截資料庫內所有推銷電話號碼,單是 iPhone 的 junkcall 程式已經有五萬人下載,成為本港 iPhone用家必裝程式。

不過「道高一尺,魔高一丈」,電話推銷公司為免電話號碼曝光後少了人接聽,因此經常都會轉換號碼繼續「搵食」,更加有公司電郵指胡文翰涉嫌誹謗,要求刪除網站上資料。沒想到施壓的還包括胡文翰媽媽,他說:「阿媽話人哋都係搵食啫,我咁做係斷人衣食。」不過他反駁:「嗰啲會上我個網搵資料同下載程式嘅人,又點會有幫襯?我咁做其實係幫緊啲推銷員,等佢哋慳番啖氣。」

事實上,胡文翰都做過電話推銷員的衣食父母,購買了一份金融產品,「我唔係反對電話推銷,我只係反對滋擾同不良銷售手法」。他舉例:「有啲你明明話唔要,佢仲係咁打嚟;有啲又話如果唔幫襯佢會俾人炒。試過有個打嚟話係中大打嚟做調查,其實只係一間同音字嘅推銷公司,你問佢係咪中文大學,佢唔敢答你 o架。」

繼續集合網民力量對抗
總結多年抗戰經驗,胡文翰認為現時以財務、美容瘦身和旅遊會籍等幾類公司最蠱惑和「乞人憎」,市民應該如何應對呢?他教路:「千祈唔好嬲,你已經俾佢浪費咗時間同金錢,如果影響埋情緒,其實好蝕底,你可以選擇收線,不過最好係套取對方多啲資料,然後上網話畀其他人聽,等大家都有防範。」

胡文翰認為電話推銷公司毫無節制,最終會自食其果,他說:「當人人都有戒心,你都唔會做到生意。」他希望將來政府以發牌制度監管電話推銷公司,在這一天來到前,他會繼續集合網民力量,對抗推銷電話。

沒有留言: