Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2012年9月21日星期五

先達 iPhone 5 炒價好吸引?最高見HK$8600 !!


原本說只能賺到HK$500至HK$1000的iPhone 5,但因為今日放機的情況有變,令其炒價出奇地好。我們親身到旺角先達看看,不少都放HK$8320,有些放HK$8400,最勁的時候,更見過HK$8600。
據在場線報的人稱,大部份來放機的,都是來自電訊商上台,來自蘋果商店的並不多,而且貨源亦有限。至於可以炒多久,其中一間先達店舖稱,估計16GB的HK$8000以上的炒價水平,可以維持一至兩星期時間。
當然,小編不建議大家炒賣,也不建議大量買入。

沒有留言: