Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2012年9月20日星期四

Apple HK 網上預訂 iPhone 5 已經開始,每人每日可以預訂2部 !!


之前日日都睇住 Apple HK Store 既網頁,唔知會唔會突然開售,由上星期五中午等到今朝九點,Apple 玩野唔開 Online Store 比人 Pre-Order iPhone 5 !! 

香港既 Apple Fans/炒家終於等到香港 iPhon 5 網上預訂 (Pre-Order) 既日子,由今日開始朝九晚五 9:00am-5:00pm 都可以上去 Apple HK 網站既 Reserve 網頁預訂 iPhone 5。







可以選擇上台或免合約版本(齋機)
每人每日可以預訂2部相同容量及顏色既 iPhone 5
填好晒 Form 提交就可以抽籤購買 iPhone 5 !!

Apple 話會以抽籤形式分配,成功抽到既幸運兒會晚上 9 點前收到 email 確認通知在明於指定時間到 Apple IFC 攞機。



如果你晚上 9 點前收唔到確認 email,即係代表你訂唔到 iPhone 5,聽日再去填 Form 抽獎

購買 iPhone 時,必須出示與你輸入的姓名及證件號碼完全符合的現時有效政府簽發帶有相片身份證明文件(身份證及特區護照)
請注意,必須年滿18歲或以上人仕才可預訂產品。 

Good Luck !!

據網上消息,先達達人話,如果首一兩日炒機,每部有可能有$1500-$2000水位 (此為預測僅作參考,先達收機者的說話未必可以盡信!同時炒機需注意風險!)

沒有留言: