Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2012年2月2日星期四

兩月第二宗 iPhone 3GS 爆機

不足兩個月發生兩宗 iPhone 3GS 爆機事件。繼一個半月前有 iPhone 3GS 突爆機致手機焦黑,再有用家反映 3GS 內置電池發脹撐爆手機。蘋果否認產品有問題,只同意讓機主用約 1,200元換新機,卻未有解釋因由。近月本港和海外都有用家反映類似情況,指一般充電池壽命約兩年,擔心手機「壽命將盡」有潛在危險。
iPhone 5 推出在即,惟仍有不少 iPhone 3GS 用家未換機。正使用 iPhone 4 的陳小姐平日看片仍使用購入兩年的 3GS。上月中手機出現異常,「感覺螢幕同個畫面好似要分開咁,做緊嘢冇理到放低喺枱面」。三小時後她發現手機爆開,外殼變形,內置電池脹大將機殼撐開,惟爆機時不在場,未知曾否現火花,「好彩當時唔係講緊電話,我一直用原廠電線叉電,iPhone 內置電池用兩年就有問題,對消費者好危險」。

交回維修 換來一肚氣

放大圖片
在蘋果國際官方討論區,也有外國用家反映 3GS爆機。互聯網
在蘋果國際官方討論區,也有外國用家反映 3GS爆機。互聯網
12345678910
陳小姐將手機交蘋果維修,卻換來一肚氣,「佢哋話公司指引冇話有呢個問題,意思即係話蘋果眼中呢個問題唔存在,又話係我使用不正確造成,我覺得佢好唔負責任」。最後蘋果同意換一部新 iPhone 3GS,惟她須支付 1,168元,她拒絕接受。
記者在蘋果國際官方討論區發現,也有外國用家反映類似情況,有人質疑問題只在 3GS出現, 2G和 3G卻未聽聞。本報曾聯絡美國及香港蘋果公司,至截稿沒回應。去年12月21日本報曾報道有 iPhone 3GS 突然爆機,機主聽到爆炸聲,手機電池熔解露出。
香港專業教育學院電子及資訊工程系系主任趙炳權博士查看陳小姐手機後表示,問題應為電池發脹,惟真正原因須鋸開電池檢查。他指手機電池質素問題或手機曾跌過令內部零件損壞,都有可能出現上述情況,「如果跌過部機令零件鬆咗,加上電池過熱,出現化學作用會令電池發脹」。 

沒有留言: