Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2012年2月3日星期五

iPhone Lens Wallet - 小巧 iPhone 鏡頭套裝,做龍友話咁易

越來越多人懶得帶數碼相機出街影相,寧願用智能相機來記錄生活滴點。用智能相機影相,除可透過不同的app影出不同效果,用家亦可購置鏡頭等配件,以達更專業的效果。

近日有廠家推出一款 iPhone 專用鏡頭輕便套裝 iPhone Lens Wallet,「 Photojojo」介紹稱,它包括4枝鏡:廣角鏡頭、魚眼鏡頭、2X遠攝鏡頭、和8X長焦鏡頭,並且還有一個迷你三腳架,連同尼龍袋,一套售價79美元(約612.7港元)。對於普通用戶來說,裝備應已足夠應付一般所需,且裝備輕巧,算是一個不錯的選擇。

沒有留言: