Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2012年2月1日星期三

香港人,忍夠了! (反對內地雙非孕婦來港產子!)

Picture

由「反對內地孕婦來港產子!Facebook活動群組」集資在今天2月1日在蘋果日報(A11版)和爽報(V13)版刊登全版廣告,要求港府限制「大陸雙非孕婦」不再「入侵」香港。

這個佔據整版的廣告提醒香港市民:「你願意香港每18分鐘花$1,000,000養育「雙非」兒童嗎?」(「雙非兒童」是指父母均不是香港永久居民者在香港產下的孩子。)

我們「香港人,忍夠了!」並強烈要求港府修訂基本法24條,以限制大陸孕婦無限量入侵香港!


大家睇吓香港出生率比例表,都唔好話唔得人驚 !!  

再唔限制大陸孕婦入侵香港,香港人仲點有床位生 BB,唔通要個香港人媽咪調轉頭返上大陸生 Baby,而香港既小朋友將來要返上去大陸讀書同睇醫生 !!










沒有留言: