Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2010年11月12日星期五

iPhone/iPad App : Dropbox 1.3.1 (同步雲端寄存檔案)


相信好多上開網既朋友好能已經知道乜野係 Dropbox,現在 iPhone/iPad 都有官方 App,而且支援新加入的 Favorite 功能,可以下載到 iPhone/iPad 方便離線(Offline)都可以睇到 File !!

而未用過 Dropbox 既朋友,就等我簡單同大家介紹 Dropbox 既功能同好用既地方 !!

Dropbox 係雲端(Cloud)檔案寄存服務,每一個新用戶都可以免費有 2GB 雲端儲存空間,而付費用戶更可以購買 50GB(US$9.99/month) / 100GB (US$19.99/month) 既儲存空間 !!

而 Dropbox 最好用既功能係可以同電腦(Mac/PC/Linux)同步文件檔案,而且可以在 iPhone,iPad,Android 手機,Blackberry  等泡動設備上讀取/同步文件,更加可以同朋友分享檔案(做 Project 就最方便,唔駛再將d File e來e去),唔駛再將 d File 擺上去 Webmail 或者抄落 "手指" 攞番公司,真伙是一個好好用既軟件。

當成功注冊 Dropbox 後,就會有 2GB 基本免費雲端儲存空間。另外,Dropbox 提供一個推介獎賞制度,就係如果你成功邀請一位朋友注冊及使用 Dropbox,你就可以獲得額外 250MB 儲存空間,最多可以邀請32位朋友而獲得額外 8GB 儲存空間。

以下係"自由人"係網上搵到2篇好詳盡既圖文教學 :
1.  網路免費空間 Dropbox 的申請使用與應用 Step By Step 教學
2.  超實用的 Dropbox iPhone 應用教學

講番 iPhone/iPad 版 Dropbox 最大的優點就係可以讀取絕大部分的檔案格式,支援 Microsoft Office 既 Word、EXCEL、Power Point、PDF 等格式,而 iPhone/iPad 係唔需要另外安裝任何軟件都可以正常開到睇到 !!

仲可以當 Dropbox 係 Web Photo Album,睇相好方便 JPG 圖檔,甚至於 Dropbox 目錄裡面的影片檔案(MOV,MP4)都可以直接播放 !!

而係 iPhone 上影既相或者 HD Video 都可以上傳去 Dropbox !!  強力推薦比大家使用!


睇完介紹如果啱用你可以 Click 呢條推介獎賞(Referrals Link) 去申請 Dropbox Account 令你同我都可以獲得額外 250MB 儲存空間 !!


iPhone Screenshot 1iPhone Screenshot 2
iPhone Screenshot 3
iPhone Screenshot 4

Price : FREE

沒有留言: