Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2010年11月8日星期一

新款 CruxCase 360 保護套將 iPad 扮成 Netbook / Tablet




一款名為 CruxCase 360 的 iPad 保護套,只要將 iPad 放入就可以扮成一部 Netbook 或者 Tablet 。

這款 CruxCase 360 用面硬膠造,配備有一個獨立的 Bluetooth 鍵盤,iPad 放入之後在外觀上便與一般的 Netbook 無異。

屈起斜擺睇 Movie 睇 Youtube 片就最好 Feel !!

如果唔用 Keyboard 只係用 Touch Screen 就可以將 Keyboard 前後360°反轉變成 Tablet 模樣,


當用完就可以對摺來保護 iPad 螢幕,咁就會好似一部未打開既 Netbook。


目前 CruxCase 360 網上售價 US$149,計埋運費都幾貴吓 !!

沒有留言: