Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2010年11月8日星期一

Apple iOS 4.2 未有在昨日發放,究竟係11月7日定係12日 ??

網上流傳 Apple iOS 4.2 在昨日(11月7日)發放,但等到現在(11月8日)都未有更新,睇怕都係"流料" !!

另外網站 Inside-Handy.de 就流傳話根據 Deutsche Telekom 客戶服務消息會係 7 Nov 發放;而另一個可信既網站 9to5mac.com 就根據 Apple 網站既 Carrier 更新文件上記載會係 12 Nov 會有更新 !!


究竟 iPad 幾時先有得更新,已經等咗幾個月,Apple 唔該你快d發放番有繁體中文支援及 Multitsking 既 iOS 4.2 !! 同埋 iPad 用緊既 iOS 3.2.2 係 iTunes 做 Backup 真係龜速 !!


沒有留言: