Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2010年11月8日星期一

Apple iPod nano 電池爆炸噴火花


本港再發生 iPod爆炸意外,出事的又是第一代 iPod nano,事主陳先生不滿生產商蘋果電腦明知產品質素有問題,卻不主動回收,憤而拒絕蘋果賠償一部全新的 iPod;又批評海關面對大企業腳軟,「點解香港咁多次 iPod爆炸,海關都唔執法,係咪大公司就惡晒?」他已向消委會投訴。



蘋果電腦拒道歉

上月 17日,陳先生當時正用 USB線替其 4GB版本 iPod nano充電,「充咗幾分鐘就突然爆炸,我即刻掹走條 USB線,但部 iPod仲噴出火花同白煙。」陳先生的 iPod nano面目全非,連書桌表面都被燒黑,幸沒人受傷。他上網調查發現全球各地都有 iPod爆炸意外報道,蘋果電腦也承認第一代 iPod nano電池有問題。

陳先生其後致電蘋果電腦投訴,對方初時表示保養期已過,其後卻表示願意賠償一部全新 iPod,但陳先生拒絕,「你去茶餐廳食碟飯有曱甴,佢就算換過碟畀你,你都唔敢食啦」。他要求蘋果道歉及主動公開事件,但未獲回覆。陳先生批評蘋果不負責任,又指摘海關不執法,「平時一把電風扇漏電,海關都鬼咁緊張,家 iPod會爆炸,但海關就當睇唔到」。他已向消委會投訴。本港海關發言人表示,會了解事件。

今次是本報兩個月內收到第二宗 iPod nano爆炸個案,而由 07年至今各傳媒報道的本港 iPod爆炸個案最少有四宗。蘋果生產的 iPod、 iPod touch和 iPhone,在世界各地都有爆炸案例,日本政府曾經多次要求蘋果就 iPod爆炸解釋。

沒有留言: