Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2010年8月21日星期六

iPad 實戰篇 (一) : 訂購時間及 TNT 運送時間、安裝 iAcces HD 中文輸入系統 !!


自由人剛剛買了 Apple iPad 16GB WiFi版,新機上手希望可以同各位分享一吓我既實戰經驗 !!

呢一部 iPad 係8月8日早上在 Apple Online Store 網上訂購,最先預計8月21日送出,預計8月23日可以送到 (10個工作天送出,唔計運送時間) !!

Apple 係8月15日將送出時間訂在8月17日,預計8月19日可以送到 !!

DateTimeLocationStatus
20 Aug 2010 10:59:00 KB4 Shipment Delivered In Good Condition.
20 Aug 2010 08:56:23 KB4 Out For Delivery.
20 Aug 2010 08:14:04 KB4 Shipment Received At Destination Depot.
20 Aug 2010 00:37:52 KF7 Shipment In Transit.
20 Aug 2010 00:36:26 KF7 Shipment Received At Destination Depot.
18 Aug 2010 19:00:00 SZ1 Shipment In Transit.
17 Aug 2010 20:06:54 SZ1 Shipment Collected From Sender.

但 TNT 在8月20日早上先送到(已經好好,上個禮拜d網友話要5日先收到貨),由上網 Order 到收到 iPad 需時12日(十個工作天) !!

TNT 代碼
KF7 - 葵芳分流中心 (地址 : 是葵喜街永恆工業大廈地下)
KB4 - 九龍灣分流中心

收到機當然第一時間開機,但只係見到連接 iTunes 既圖示,開番個 iTunes 9.2.x 去 Activate 部 iPad !!

我部 iPad 係 2010年 Week 33 (15-21 Aug. 2010) 既出品,而且仲好好彩係 OS 3.2.1,可以用到 JailBreakMe.com 去 JB;但係就趕唔到用 Cydia 去 Backup SHSH file,因為 Apple 已經將 OS 3.2.1 同 iOS 4.0.1 既認証關閉了 !!

iPad OS 3.2.1 係無繁體中文輸入,唯有安裝 iAcces HD 香港版去解決中文輸入既問題(盛惠港幣 $115) !!

iAcces HD 安裝方法 :

沒有留言: