Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2012年3月30日星期五

理大生炒 iPad變蟹民,蟹貨 31部,一部只賺 12元

炒 iPhone、炒 GaGa飛、炒中銀紀念鈔,個個賺到笑,引發全城「炒嘢熱」!一班理工大學的學生「炒埋一份」,覷準蘋果新 iPad出籠,「集體」買入 31部新貨乘機賺快錢,豈料新 iPad炒極都唔起,這班大學生全部變「蟹民」。



黃女(黑衫)帶着七名同學,
相約記者在金馬倫道的滙豐銀行門口交易。
蘋果公司本月中在港公開發售第三代 WiFi版新 iPad,一班理大學生相信「蘋果神話再現」,經網上訂購了 17部 64GB、 4部 32GB和 10部 16GB的新 iPad,希望轉手,每部賺到三成利潤。豈料,新 iPad炒價極速回落,最低價僅賺 12元,令不少人「炒燶貨」。


這班大學生「蟹民」連日來心急散貨,周圍找出貨門路,記者日前以買家身份聯絡一名姓黃女生,她說:「我哋係學生哥,唔係炒家,不如你開個靚價,大家雙贏咪好囉,可以即時交易。」
黃女亦坦言去過多個地方問價,因價錢不合,故沒有出貨。她還相約記者翌日於尖沙嘴交易,其後要求改在金馬倫道滙豐銀行門口見面,以便記者即場存錢入其戶口,一手交錢一手交貨,又直言慎防收到偽鈔。
放大圖片
八名理大生用膠袋載着 31部新 iPad前來交易。
八名理大生用膠袋載着 31部新 iPad前來交易。
12345678910
見面當日,黃女與七名同學帶同 31部新 iPad前來,記者直言先達 16GB版回收價僅 3,900元時,提出議價,但黃女「企硬」說:「先達回收價一向全港最低啦!」她們更堅信 64GB版可以 7,000多元放售(原價 5,488元)。此時,記者表明身份要求與他們詳談,眾人頓時一臉失望,「我寧願你係差佬,拉我哋好過啦!」
新 iPad炒唔起,小炒家都不敢「長揸」。記者到先達廣場發現不少人逐間問價,希望賣得好價錢,但新 iPad回收價猶如股票,相當浮動, 16GB版更徘徊在 4,000至 4,100元。有市民議價賣 4,150元,即被職員揶揄說:「你行下先啦!」

小炒家賺百元當津貼

部份小炒家直言,賺餐茶錢好過損手離場。任職酒店業的張先生賣了三部 16GB和一部 32GB,價錢分別是 4,100元和 4,820元,共賺 768元,「冇所謂啦,自己只係小炒家,賺到就賺」。他的朋友陳先生則以 4,820元賣了一部 32GB,小賺 130元。「當係津貼,有得賺已好好,唔會失望,(炒賣)始終有風險。」
在先達經營手機舖的「手機達人」 Lo哥表示,由於新 iPad跟 iPad2差不多,很難炒起,「我第一日收咗 200部,但第二日立即跌價,走都走唔切」。加上大量貨湧入回收市場,內地銷情亦不理想,蘋果產品必賺的神話,經已破滅!

沒有留言: