Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2012年3月27日星期二

Apple iPod Nano 第三代電池爆炸,割傷機主手

iPod電池爆炸後,機身膨脹及機殼爆開
蘋果產品又發生電池爆炸事件,一名「空中少爺」日前發現其第三代 iPod nano電池突然爆炸,檢查期間手指更被損毀的金屬殼割傷。機主向 Apple Care查詢,職員只說是正常損耗,他批評:「電池自然損耗死咗,叉唔到電可以理解,但家爆炸危害安全,就唔能夠接受!」
機艙服務員任先生本月中晚上放工回家,為其第三代 iPod nano叉電,當他冲凉出來後發現 iPod疑電池爆炸,導致機身發脹、金屬機殼損毀。他拿起 iPod檢視時左手食指更被機殼傷。任先生說三年前購買該部 iPod,上周二( 20日)致電 Apple Care查詢事故原因。

蘋果:屬自然損耗

放大圖片
讀者任先生稱,左手食指被損毀的 iPod機殼割傷。
讀者任先生稱,左手食指被損毀的 iPod機殼割傷。
12345678910
職員稱, iPod使用數年後,電池確會出現問題包括膨脹,甚至爆炸,屬正常的自然損耗,如要檢查維修,顧客須負責維修費用,否則他們不會收回檢驗。任先生感到不滿:「蘋果有咁多用家,你起碼攞去調查一下係唔係產品有潛在危險吖,之前第一代 iPod nano都係因為咁要全面回收!」本報上周三向蘋果查詢,至昨日未獲回覆。第一代 iPod nano 2005年面世後,各地包括香港相繼出現電池爆炸個案,直至去年 11月蘋果公司終承認電池質量有問題,安排全球回收免費更換。

沒有留言: