Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2011年6月23日星期四

iPhone vs IT 的 Mobile Version 已經試行了兩個星期 !!

  

iPhone vs IT 的 Mobile Version 已經試行了兩個星期,網友的反應都係讚嘅 !!

因為都有好多網友係用 iPhone 上嚟睇 iPhone vs IT !!

雖然用 iPhone 個 3吋 Screen 打橫睇 Blog 都仲可以睇到,不過就要成日放大縮細左 Scroll 右 Scroll 去睇,而且當用 3G Data 時都會 Load 得幾慢;

有咗 Mobile 版去睇 Blog 就爽好多,而且仲可一版就睇到同一日幾個 Post 既標題同部份文字內容,唯一睇唔到既就係 Video !!




當你用 Safari 上 http://hkappleiphone.blogspot.com 本網站,系統會自動識別你用緊既 Browser 而轉去 Mobile 版網址 !! (用 iPad 睇係會去番正常網絡版網址)

Mobile 版網址 : http://hkappleiphone.blogspot.com/?m=1
原汁原味正常網絡版網址 : http://hkappleiphone.blogspot.com/?m=0

希望呢個改進可以令大家更快捷睇到本網站既內容,歡迎大家提供意見 !!








沒有留言: