Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2011年6月19日星期日

百老滙賣 iPad 2 蠱惑招劏客,指現貨有客留起逼購千元配件 !!


蘋果迷瘋狂追捧 iPad 2,但現時蘋果電腦已暫停網上訂購 iPad 2,消費者惟有到經銷商買機。蘋果透過經銷商放貨數量有限,卻無公開供貨數量,電器商利用蘋果迷急欲買機心態「賺到盡」,要求買家必須購買指定產品才放貨。豐澤電器上周四起除要求消費者購買指定金額電器外,更須購買 iPad 2配件。至於沒公開「要求」的百老滙,本報發現店員以鬼祟手法屈客買配件。

投訴人:配件係雜嘜貨

放大圖片
豐澤由上周四起,要求買 iPad 2的客人除購買指定金額電器外,還必須購買 iPad 2保護套。
豐澤由上周四起,要求買 iPad 2的客人除購買指定金額電器外,還必須購買 iPad 2保護套。
12345678910
顧客到百老滙買 iPad 2,職員表面會向客人說 iPad 2「冇貨」,實際借賣機乘機賺盡。蘋果迷阿健日前到元朗教育路的百老滙購買 64GB的 3G版 iPad 2,「職員最初話冇貨,但即刻又話有貨,不過啲貨係有客留起」,阿健指職員暗示若願意「搭單」購買 iPad 2配件,便有機可賣給他,他不欲被任意宰割拒絕購買。「我好懷疑根本係咪真係有呢啲客,佢叫我買嘅配件係雜嘜貨,選擇好少,我根本唔想買。佢咁做即係利用 iPad 2做多啲生意,隨時好賺過蘋果」。
記者曾到觀塘 apm商場的百老滙「放蛇」,職員先不假思索回覆 iPad 2「冇貨」,再細細聲在記者耳邊說:「其實早前有個客買落一部連配件仲未攞走,已經出晒單,如果你連埋張單上面嘅所有配件買埋,就可以讓部機畀你先。」他即拿出一部 iPad 2,又出示一張貨單,囑記者付款 7,414元,單據上除有一部價值 6,488元的 iPad 2,還列出三件配件及價錢,包括螢幕保護貼 400元、機座 228元及保護套 298元,總數 926元,其中保護貼及機座均不是蘋果電腦產品。
記者表示只想買淨機,職員晦氣說:「你考慮吓啦,家去 Apple訂都冇貨 o架喇!」記者曾向多間百老滙查詢,並無訂貨服務,到底為何職員說有客人留貨,令人感到懷疑。
本報就上述情況向百老滙及蘋果電腦查詢,至截稿前仍未收到兩公司回應。記者曾致電蘋果電腦客戶服務部查詢訂購 iPad 2,職員指貨源不足,網上訂購服務暫停。
至於明言買滿 2,000元電器才可購買 iPad 2的豐澤電器,上周四推出新規定,雖將指定金額下調至 1,000元,卻綑綁式要求顧客購買配件才可買 iPad 2。讀者陳先生前日( 17日)到旺角西洋菜街豐澤購買 iPad 2,職員要求他購買 1,000元家電外,還必須再購買 298元或 598元的蘋果電腦出品 iPad 2保護套方可買機。

豐澤綑綁式銷售無違例

放大圖片
iPad 2
iPad 2
12345678910
豐澤向本報承認因 3G版 iPad 2貨量少,故推出「忠誠顧客優先選購服務」,客人須購買指定產品才可優先購機。至於必須購買保護套的新政策,至截稿前未有回覆。記者曾致電多間豐澤電器門市,不同職員有不同說法,旺角山東街分店職員指,無論有現貨與否,購買 iPad 2均要遵守上述新規定;太古城分店職員則指新規定只適用於分店沒有現貨時供客人優先預訂,有現貨則只需連同保護套購買即可。
就綑綁式銷售手法,消委會發言人指屬「你情我願」,沒有違例,市民可尋求其他渠道購買產品。

沒有留言: