Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2012年4月23日星期一

蘋果網上店舊 iPhone 4S 當新賣,通訊錄內含40多個內地電話號碼,質疑蘋果翻新舊機重新包裝後當新機出售。

有蘋果迷經網上 Apple Store訂購 iPhone4S,開機發現通訊錄內含 40多個不知名內地電話號碼,當中附有少女玉照,質疑蘋果翻新舊機重新包裝後當新機出售。其實自去年開始內地已經常發生類似問題,網上討論區議論紛紛並有傳媒報道。蘋果未有回應事件。


已存 40多個電話號碼

放大圖片
部份電話號碼附有聯絡人「玉照」。
部份電話號碼附有聯絡人「玉照」。
12345678910
葉先生訂貨後收到經郵遞寄來的 iPhone4S,「一開機 phone book就有 40幾個內地電話號碼,大部份係電子公司,用簡體字寫,又有老爸、老媽嘅電話,有啲聯絡人仲加埋張相」。根據郵寄資料,手機由內地富士康直接寄港,他致電蘋果熱線表示可換機或退款,惟沒解釋原因。記者曾撥打通訊錄上一名叫「楊×萍」的電話,接聽的少女稱住深圳,對電話被洩漏感驚訝。
香港資訊科技商會會長方保僑指,不時聽聞有不良商店將舊 iPhone重新包裝當新機出售,但由 Apple Store直接購得疑似舊機卻是第一次。「新機通訊錄入面有電話號碼,九成九有人用過」。他估計可能屬客人維修或退貨舊機,忘記刪除機內資料便重新包裝當新機賣。
先達手機店 G-World Mobile負責人劉志剛表示,如有心將舊機翻新重售,可將系統重新設定,令買家難以查證。
網上則有人教路如何測試 iPhone4S是否屬翻新機,可以核對 SIM卡槽上的手機序號與機內紀錄是否相符,如兩組號碼不同,便有可能屬重新組裝;也可到蘋果官網輸入手機序號查看保養有效期,正常新機在啟動日起計有一年保養,如保養期不足一年,即可能早已被人啟動。

沒有留言: