Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2012年3月17日星期六

先達 1 小時極速消化千部後門 iPad?

如果今日有去過先達,都會見到唔少巴打議論紛紛,事關因為先達右邊花園街出現大批大批落貨,裏面裝住好明顯就係「The New iPad」啦!大家可能會問串哥,先達有人落貨有咩咁奇?何止奇咁簡單呀,直頭驚奇!因為前後有兩架大貨車落住多箱新 iPad,新 iPad 開售第二日咁快有咁多疑似後門機真係非常誇張!
來自 HKEPC 討論區網友的圖片,有網友直指這是後門貨
點解係後門機?
同一般收返來的機唔同,今次呢一批貨,全部都係一箱 5 部的貨。首先,而家自己訂機最多都係訂兩部,一般 User 冇可能會收到一箱裝 5 部的官方訂貨。再者,呢批箱全部都冇 DHL 之類貼紙,同埋有 Reseller 至有o既專用標貼。所以串哥高度懷疑呢批貨係來自分銷商,再由某 D 大型連鎖店後門放出來!所以呢批貨令人懷疑係古惑行家的後門貨,有唔少網民仲話要 ICAC 介入添!

當日「界盒」情況,由秋煙提供

團隊精神,一小時 KO 千部 iPad
見到如此畫面,連見慣大場面O既我都甚為驚嘆,我呆左咁企o係度望左一個鐘。見到先達佬有團隊精神的一面,有人負責落貨,有人拆膠紙,有人界箱,界開 D 箱仲有婆婆即時收走,成個流水線勁過富士康!仲有一位老行尊大哥 (唔講邊間啦,先達入面5、6間鋪都係佢 ) 做指揮,「喂喂喂,點清楚呀,睇清楚型號呀!」,流程可以用高速來形容。呢一個鐘,目測可能處理左成千部 iPad。
如果真係後門貨,日日咁樣運成千部,D 炒家唔使炒機,先達入面細鋪亦都唔會有肉食,所以聽到好多炒家朋友同行家都好大怨氣!真係估唔到呢 D 疑似後門貨仲有幾多。
[轉載自 : UNWIRE.HK]

沒有留言: