Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2012年3月23日星期五

iPhone/iPad Game : Angry Birds Space/Angry Birds Space HD (憤怒鳥 - 太空版)

iPhone Screenshot 1
各位網友期待以久既 Angry Birds Space 已經上架, 自由人當然第一時間 Download 試玩 !!

經過了兩年幾的改版,Roivo 真真正正推出了 Angry Birds 的新版本 !!

今次 Angry Birds 既故事背景係講 ~ 因為有外星來客捉走了他們的蛋,於是 Angry Birds 追到外太空,並且因此突變出各自新的造型。



玩法一樣都係要殺太空綠色豬 !! 不過玩法與場景就由地球簡單既地心吸力拋物線,演變成 "太空" ,當射出 Angry Birds 後,會由 "宇宙漂浮" 無重力與 "星球" 互相牽引既引力,變化成唔同既物理向量,難度也增加了,點先可以取到三粒星過版 ?!

大家耍用新既策略同計算方法去玩,會有唔同既新體驗。

Angry Birds Space 一次過全球同時推出四個唔同 OS 版本,會有 Apple iOS、Google Android、Microsoft PC 及 Apple Mac 四個平台 。

「Angry Birds Space」會有60個關卡,全新的小鳥,還有一些隱藏的關卡等待大家挑戰!





iPhone Screenshot 2
iPhone Screenshot 3
iPhone Screenshot 4
iPhone Screenshot 5


Price : US$0.99
大家可以係 iPhone/iPod Touch 用 QR Magic 嘟一嘟就可以連接去 App Store 直接下載安裝




Price : US$2.99
大家可以係 iPhone/iPod Touch 用 QR Magic 嘟一嘟就可以連接去 App Store 直接下載安裝

沒有留言: