Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2012年3月18日星期日

新 iPad 難吸內地客,炒家平手離場


蘋果新 iPad功能未見驚喜,連累炒家損手。早前盛傳每部可炒至過萬元的水貨 4G版新 iPad昨日到港,惟新貨未能引起內地市場興趣,供過於求下, 16GB 4G版在旺角先達廣場的回收價一度低至 6,000元,即炒家每部最多賺 800元。有店舖稱,內地客對新 iPad的熱情不再,有炒家已告「炒燶」僅平手離場,未來一周回收價亦預料持續下跌。

炒家大手買入坐艇

放大圖片
大批炒家帶同 4G版水貨到先達放售,但回收價持續弱勢,每部最多賺約 800元。
大批炒家帶同 4G版水貨到先達放售,但回收價持續弱勢,每部最多賺約 800元。
12345678910
現時本港蘋果官方網站及分銷商只提供 WiFi版新 iPad行貨, WiFi版前日開售即告「炒燶」,炒家即時放售,每部只能賺 312元。 4G版水貨情況同樣慘淡,曾盛傳逾萬元炒價未有出現,綜合昨日先達回收價, 16GB最低 6,000元, 32GB為 6,800元, 64GB則為 7,750元。水貨機多由新加坡、澳洲或美國到港,因各國滙率有異,以新加坡版「水位」較多,每部可賺約 800至 1,000元,澳洲版每部則賺 500餘元。昨日有大批炒家帶同 4G版水貨到先達放售,但每次問價都不禁流露失望。
先達手機商樂天科技負責人沈先生指,新 iPad 4G制式不能使用香港及內地的 4G網絡,加上新 iPad外形設計與 iPad2沒有大改變,無法引起內地客興趣,預料炒價持續弱勢,「大陸人唔理功能,買機只係要豪要威,咁個樣冇乜分別,佢哋點解會買」。據他了解,有買入大批美國版水貨的炒家已「坐艇」,計入「排隊費」及運費後,炒家入貨價已貼近現時先達回收價,故四出大手放貨。

WiFi版有望升價

手機商 G-World負責人劉志剛也坦言,新 iPad反應明顯較其他蘋果產品冷淡,迄今只接到一張內地客大額定單,前日一次過買入近 30部新 iPad。他說,目前 WiFi版及 4G版貨量都相當穩定,但本港蘋果分銷商要求買行貨新 iPad市民,須同時購買其他指定產品。未來供應量可能不足, WiFi版回收價有機會回升,炒家屆時轉手可賺約 500元。 

沒有留言: