Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2010年1月26日星期二

Number Invaders (CASIO 打數字怪獸遊戲)



如果你係70後,你記唔記得 CASIO 計數機打數字怪獸遊戲 ?好多80年代的人, 都應該玩過 !!

用兩隻手指,幾個小時內的你就能擊退成千上萬的太空怪物,保衛了地球的和平。運氣好的話,你還可一次打下太空怪物乘坐的飛碟"n"。

八十年代,CASIO 曾推出一款遊戲計數機 (CASIO MG-880)。這款計數機除了計數外,最特別的地方是可以彈琴同玩打數字怪獸遊戲,考反應之餘亦可以練心算。

玩法好簡單:
螢光幕右邊會出數字,可按 [ . ] 鍵(AIM)去順序轉最左邊既數字(由1,2....8,9及n),按[ + ]鍵(FIRE)可將右邊相同既數字(怪獸)消取。而 d 數字係會一路向左移,當移到最左邊就會無咗一條命(一開如會有三條命, 左邊數字隔離果幾劃代表仲有幾多條命) !!

呢隻數字打怪獸遊戲都幾益智,除了考反應之外亦可以練心算,當消取既數字加埋係10的倍數時(如 1+9 2+8 3+7 4+6 5+5 8+8+4 4+7+9) 就會飛碟(n字)就會出現,當消退所有數字就可以過關。


例如顯示 81745,你要按[.](AIM)選1,按[+](Fire),再按[.]轉到4,再按[+](Fire),再按[.]轉到5,再按[+](Fire),就會有一個n(怪獸)出現。

出咗兩隻怪獸(n),當 7 再向左移一格就會死一條命 !!

打埋最後一個9字就可以過版,第一版總分有 1240 !!


Price : FREE


沒有留言: