Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2010年1月29日星期五

Zoo Manager Off (動物管理員度假去,調皮搗蛋的馬騮仔來送食物)



在前作中,由於動物管理員 (Zoo Manager) 手忙腳亂的餵野比動物食,呢次動物管理員去咗度假,只好改由調皮搗蛋既馬騮仔去分派食物比佢既動物好友。

整個遊戲的玩法就是,你操控馬騮仔去擔負起餵食既任務,其間會有松鼠來阻礙你,你可以跳起來閃躲他,也可以踩暈他。

請準備好你的 iPhone/iPod Touch,來一場餵食之旅吧 !

食物分配 :
馬食草, 獅子食肉, 白兔食紅蘿蔔, 長頸鹿食樹葉,馬騮仔當然係食香蕉 !!



Price : US$0.99

沒有留言: