Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2011年2月22日星期二

iPhone App : QR Magic (QR Code Reader - 100% 香港制造)


QR Magic 係一個由香港 四方創意 Four Directions 軟件公司所創作既 QR Code Reader !!

其實 App Store 都有十幾廿個 QR Code Reader 軟體,功能都大同小異,不過身為香港人當然要介紹同推動香港創作既 APPs !!

QR Magic 唔需要先拍攝後辨識,只要條碼對準辨識框就會直接辨識,速度超快、唔需要手動調整條碼大小,但不能辨識相簿中的圖片。

可以辨識報紙雜誌及螢幕上的 QR Code,辨識成功會有音效提示 !!

功能 :
- 自動將辨識成功的 QR Code 儲存
- 可選擇加入"我的最愛"
- 即時掃描辨識
- 立即透過 Facebook,Twitter及電子郵件等與好友分享
- 可以用內置瀏覽器打開網頁
- 支援中文、英文及德文三種語言操作介面 Support 3 languages

支持香港創作既 APPs,完全免費唔收錢(Free App),仲唔快 d 去下載安裝啦 !!

距離三3、四寸就已經掃描到 CPU 雜誌封面既 QR Code !!


直接用內置瀏覽器打開網頁唔駛跳來跳去 Safari

直接分享至 Facebook 及 twitter
 

支援中文、英文及德文三種語言操作介面


可以係同一個 App 內, Scan 到 QR Code 即開 Internet Browser 上 Youtube 睇埋 Video !!
呢 d 咪叫快、靚、正 !!


配合本網站版面更新後,已加入 QR Code 方便大家可以係 iPhone/iPod Touch 用 QR Magic 嘟一嘟就可以連接去 App Store 直接下載安裝 !!

Price : FREE

沒有留言: