Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2011年2月25日星期五

iPhone App : 相格 XiangGe (iMageGrid)



相格,英文名iMageGrid,就和軟件的名字一樣,把圖片組合在一起。 本軟件設計獨特,交互人性化,只需簡單步驟,即可完成全部操作,是把多張圖片合為一張圖片的好幫手。

功能介紹:
1,重新整合照片並發佈到新浪微博、騰訊微博。
2,挑選朋友們的照片做紀念冊。
3,在一些只能發布一張圖片,卻有好幾張圖片需要發時,你無需發好多次,只要先把圖片合在一張上就可以啦!

最過癮係當你揀好晒d相,生成咗組合圖片後,只要搖一搖部 iPhone,個 App 就會隨機將d相既位置調換,好方便 !! 


iPhone Screenshot 1iPhone Screenshot 2iPhone Screenshot 3iPhone Screenshot 4iPhone Screenshot 5

Price : FREE


沒有留言: