Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2011年2月26日星期六

做靚盤數求達標,麥當勞經理涉嫌「呃鐘」,下屬慘變義工

青衣長發邨麥當勞經理被指為「做靚盤數」,更改部份員工的實際工時。

大型連鎖快餐店麥當勞涉嫌「呃鐘」,有分店經理被踢爆為「做靚盤數」,將部份員工實際上班時數暗地裏調低,令員工收入縮水,變相成為麥當勞義工。懷疑呃鐘事件發生在青衣長發邨分店,最少有四至五名員工受害,有員工連續三個月被更改工時。工會稱過去也曾收過多宗類似投訴,涉及多間大型快餐店。有律師警告,涉事經理可能已觸犯刑事罪行。


做靚盤數求達標
麥當勞昨回覆本報查詢時表示非常關注事件,已密切跟進及徹查,發言人強調,公司不會容忍有違勞工法例及公司政策守則的行為,如發現任何違規情況,必定正視和嚴肅處理。

有麥當勞青衣長發邨分店員工向本報投訴,指分店其中一名經理為了令店舖營運成績達標,近月不惜更改員工上班鐘數,「睇達唔達標,除咗睇店舖顧客人數外,就係睇員工工時。生意額有幾多改唔到,所以就喺員工工時做手腳」。他說員工上下班時都要利用電腦輸入工時資料,但經理暗中更改電腦紀錄,將員工工時大幅調低,令員工變相成為麥當勞義工。

該員工指,呃鐘事件發生在去年 10至 12月期間,最少有四至五名員工曾被呃鐘,有員工懵然不知,有員工啞忍,也有員工發現後追究到底,經理被踢爆後承諾一個月補回薪金差額。該員工表示,不清楚現時還有沒有呃鐘問題,也不知其他分店是否有同類事件。

工會︰事件不罕見
飲食及酒店業職工總會組織幹事胡穗珊形容事件並不罕見,工會過去也收過多宗類似投訴,涉及麥當勞在內多間大型連鎖快餐店,較常見的是每日呃鐘半小時,「試過有員工明明自己喺電腦㩒咗嗰日返 8.5小時,轉頭見經理喺電腦前面做手腳,佢有懷疑睇返紀錄,發現少咗半個鐘」。她呼籲員工小心統計自己工時,若發現公司故意計少工時,應即時向主管反映,或向工會求助。

律師黃國桐表示,涉及事件的經理有機會觸犯以不誠實手法得到利益及應用偽造文件兩項罪名,但前者要證明經理從中得益。

本報昨到長發邨麥當勞了解,該店一名經理指不清楚事件;至於被指控修改員工工時紀錄的另一名經理則沒有上班。

沒有留言: