Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2011年2月26日星期六

Facebook App : Breakup Notifier (分手警報器), Crush Notifier (愛情通知器) ,WaitingRoom (單身監視器/單身等待室)

早幾日同大家介 Facebook App  「Breakup Notifier (分手警報器)」在一日內已經吸引咗三百幾萬人使用。


但因為呢個 App 引來很大的流量而被 Facebook 在星期三引用 "防止垃圾程式" 的 Policy 強行停止使用。

但係同一時間 Breakup Notifier 既 Developer  - Dan Loewenherz 推出了另一個 Facebook App 「 Crush Notifier (愛情通知器) 」。


而呢個 App 可以向你心儀既對象發放一封包含有愛情格言的匿名通知郵件。 如果你關注的那位對象又對你也有 feel (如果佢又關注了你),你就會立即收到一份郵件通知話比你知你“得米"可以 ACTION 追求對方。

另外有一個名為 WaitingRoom(單身監視器/單身等待室) 的 Facebook App 可以向你"心儀既對象"排隊,對方會收到通知,得知「有人」想跟他/她有進一步的交往。只要他/她更改感情狀態為「單身」後過多 48 小時冷靜期,他/她才能看到到底是誰想要排隊跟他/她想有進一步的發展。





沒有留言: