Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2012年1月16日星期一

iPhone Game : Disc Pool (免費下載)


今日介紹既《Disc Pool》遊戲已經出咗年幾,之前都有介紹過,不過現在變成了 FreeAppaDay.com 既 Free Game !!

好似打康樂棋,兩名玩家只需鬥快將對方的棋子射入洞,難度在於力度及角度的控制,而且要避免打中自己的棋子,技巧要求甚高。

美中不足係開局時,棋子奇怪地擺放於中間,有別於傳統《康樂棋》玩法。

支援Game Center 及 Bluetooth 連線對打功能,可跟朋友鬥高分。



Price : FREE

大家可以係 iPhone/iPod Touch 用 QR Magic 嘟一嘟就可以連接去 App Store 直接下載安裝

沒有留言: