Memory's Cards + Gifts (2013年白色情人節 DIY 精選禮物)

全部 HAND MADE(纯人手製作),精心設計,款式精緻;全部都是獨一無二,送給特別的你!!
本網誌將調整圖片及影片顯示,適合大家在 iPad 直向瀏覽本網誌 !!

大家現在可以在 Facebook Fans PageTwitter 追蹤本網更新及歡迎大家給與意見 !!
只要對「 iPhone vs It 」讚好(Like) 或者按 Follow 以後就可以係 facebook/Twitter 收到本網誌最新資訊 !!

新 Blog ~~ Migrate iPhone To Android !! 
如果你想由 iPhone 轉去 Android Phone 就一定要睇吓 !!!
如果由 iPhone 轉去 Samsung Android Phone 就更加要睇吓 !!!





自訂搜尋

2012年1月17日星期二

iPhone Game : Derby Star (賽馬育成 Game)


Derby Star 係一個賽馬育成 Game,你要由養馬,培訓到出賽,以贏取打比冠軍(Derby Star)為目標既遊戲!

你要穩定培育馬匹成為打比冠軍(Derby Star),令你既冠軍馬成為跑得最快最出色既打比冠軍馬!

BREED! 培育新的馬,並把它們變成冠軍,首要條件當然係好好照顧你的馬匹。將你的冠軍馬去同其他馬配種陪育下一代 。最終,你可以有幾百匹馬在你的馬庫。

FEED! 養活他們,當他們餓了,一定要搞清楚馬匹喜歡吃什麼,每匹馬會有自己喜好既食物,餵得好食得好將有助於增進他們的比賽成績。

TRAIN!通過了一系列的培訓小遊戲,您將能夠提高你的馬匹的性能,速度耐力和加速能力。

RACE!你的馬通過一系列的資格賽班。一旦你的馬贏得了所有必要的排位比賽,達至打比 級賽,如果你贏了足夠的打比級賽,你將有資格參家的“打比之星杯”,一個最重要的的冠軍!

由於呢個 Game 會使用強大的3D圖形,德比之星將不能在 iPhone 3GS 或第四代 iPod touch 舊機中執行 !!






Price : FREE (In App Purchase)

大家可以係 iPhone/iPod Touch 用 QR Magic 嘟一嘟就可以連接去 App Store 直接下載安裝

沒有留言: